Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-12-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Jak wyglądają zakupy przyszłości? Firma Polskie ePłatności rozlicza transakcje w pierwszym bezobsługowym sklepie interaktywnym Showroom.pl

·         Firma Polskie ePłatności odpowiada za autoryzację i rozliczanie transakcji w pierwszym polskim bezobsługowym sklepie interaktywnym z kolekcjami polskich projektantów Showroom.pl na terenie warszawskiej Galerii Mokotów.

·         Klienci mogą dokonywać płatności za pomocą rozwiązania MasterPass.

·         Firma Polskie ePłatności chce być motorem rozwoju polskiego handlu – tradycyjnego i internetowego. Udział w projekcie dowodzi, że jest na to gotowa – zapewniając najwyższą jakość i bezpieczeństwo transakcji.

Warszawa, 11 grudnia 2014 r. Jeszcze przez dwa dni można na własne oczy przekonać się, jak w niedalekiej przyszłości będą wyglądały zakupy modowe, które staną się połączeniem najlepszych elementów tradycyjnego handlu i najnowszych rozwiązań ze świata e-commerce. Od 29 listopada do 13 grudnia, na terenie warszawskiej Galerii Mokotów działa pierwszy bezobsługowy sklep interaktywny. Przedsięwzięcie jest wynikiem współpracy MasterCard i Showroom.pl. Jedna z największych organizacji kartowych na świecie i znany internetowy butik promujący niezależnych polskich projektantów połączyły siły, by pokazać jak łatwe, szybkie i bezpieczne mogą być zakupy z usługą MasterPass. Wszystkie transakcje procesowane są poprzez Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności – jedną z najszybciej rozwijających się firm z obszaru usług płatniczych w kraju.

- Jako firma stawiająca na innowacyjne rozwiązania w obszarze płatności i z powodzeniem wdrażająca je na polskim rynku, bardzo chwalimy sobie współpracę z MasterCard w ramach usługi MasterPass. Według nas, sklep interaktywny działający tymczasowo w Galerii Mokotów, stanowi zapowiedź tego, w jaki sposób Polacy będą robić zakupy w niedalekiej przyszłości. Wszystkie nasze rozwiązania wykorzystywane do rozliczania transakcji z MasterPass działają bez zarzutu i już dziś możemy stwierdzić, że jesteśmy gotowi na nadchodzące wielkimi krokami zmiany w nawykach zakupowych Polaków – mówi Janusz Bober, Prezes Zarządu, Polskie ePłatności.

W specjalnie wydzielonej strefie na terenie Cinema City Mokotów (Galeria Mokotów) znajdziemy odzież zaprojektowaną przez topowych polskich designerów. Jeśli spodoba nam się wybrany projekt, wystarczy przy użyciu smartfona lub tabletu zeskanować jego kod QR i dokonać szybkiej, bezpiecznej płatności za pomocą usługi MasterPass. Rozwiązanie umożliwia klientom przechowywanie w bezpiecznym repozytorium danych kart płatniczych (debetowych, kredytowych oraz przedpłaconych – z logo MasterCard lub innych organizacji płatniczych), a także adresu dostawy. Wystarczy jednorazowe wprowadzenie danych, by cieszyć się szybkimi, wygodnymi i bezpiecznymi zakupami, a produkty odbierać w domu. Firma Polskie ePłatności dba, by transakcje płatnicze realizowane w sklepie interaktywnym przebiegały płynnie i z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Sklep cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów, którzy w Galerii Mokotów poszukują prezentów świątecznych dla swoich bliskich.

- Naszą misją jest wprowadzanie do Polski najnowocześniejszych rozwiązań stymulujących rozwój handlu i bezpośrednio przekładających się na korzyści naszych klientów. Sprzedawcy stawiający na innowacje mogą na nas liczyć. Jesteśmy gotowi.  – dodaje Janusz Bober.

 

 

Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A. działa na polskim rynku od 2010 roku. Firma specjalizuje się w procesowaniu płatności bezgotówkowych i dostarczaniu innowacyjnych usług dla biznesu.  Spółkę powołały do życia OPTeam S.A. – jedna z najstarszych polskich firm informatycznych – oraz Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych (PWPW). Szeroki wachlarz usług oferowanych przez Polskie ePłatności obejmuje m.in. rozliczanie transakcji kartowych, Cashback, DCC – płatność w walucie karty, doładowania telefonów komórkowych pre-paid, oraz obsługę zaawansowanych programów lojalnościowych.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS