Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-04-16

A A A POLEĆ DRUKUJ

Jacek Balicki, Dyrektor Marketingu Samsung Electronics Polska, Człowiekiem Roku 2012 w konkursie Impactory

150x110

Warszawa, 11 kwietnia 2013 r. – Podczas jubileuszowej, XV gali konkursu Impactor tytuł „Człowieka roku przemysłu mediowego i reklamowego 2012” został przyznany Jackowi Balickiemu, Dyrektorowi Marketingu Samsung Electronics Polska.

W swoim uzasadnieniu Akademia konkursowa podkreśliła, że Jacek Balickiego został doceniony „za odważne i innowacyjne działania komunikacyjne prowadzone dla marki Samsung, nieskupiające się wyłącznie na pozyskiwaniu najniższej ceny, ale bazujące na wykorzystaniu nowoczesnej komunikacji w budowaniu komunikacji marketingowej dla marki”.

Impactor to najstarszy polski konkurs marketingowy – jest organizowany nieprzerwanie od 1998 roku. Nagrody za rok 2012 zostały rozdane podczas jubileuszowej gali w Hotelu Polonia Palace w Warszawie.

O Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co., Ltd. jako światowy lider w dziedzinie elektroniki i podzespołów, wprowadza najbardziej innowacyjne rozwiązania we wszystkich sektorach, w których firma jest obecna. Samsung zatrudnia 227 000 osób w 75 krajach, a wartość sprzedaży w ujęciu rocznym przekracza 143 mld dolarów. Celem firmy jest odkrywanie nowych możliwości jeszcze większej liczbie osób w różnych krajach. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.samsung.com

Samsung w Polsce

W Polsce Samsung obecny jest od ponad 15 lat. Firma zlokalizowała tu jeden z dwóch swoich europejskich ośrodków badawczo-rozwojowych, posiada także fabrykę sprzętu AGD we Wronkach,
z której 85% wyprodukowanych pralek i lodówek trafia na eksport do wszystkich europejskich krajów. Samsung zatrudnia w Polsce ponad 5 000 osób.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS