Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-05-30

A A A POLEĆ DRUKUJ

IRR wyposaża stacje BP w infokioski dla kibiców

150x110

 

Ruszyła zrealizowana dla Castrol i BP przez IRR kampania „Zatankuj świeże informacje na UEFA EURO 2012". Na trzydziestu wybranych stacjach BP już 30 maja zostaną uruchomione infokioski – elektroniczne punkty informacyjne o Euro 2012, przygotowane na zlecenie BP i marki Castrol – oficjalnego sponsora UEFA EURO 2012. Infokioski pojawią się na trasach prowadzących do czterech polskich stadionów, na których odbędą rozgrywki – w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Gdańsku.

 

Infokioski są nowoczesnym rozwiązaniem, dzięki któremu kibice znajdą wszelkie informacje m.in. o tym, jak dojechać na stadion, gdzie zaparkować oraz jak dotrzeć do Stref Kibica, a także szereg specjalnie dedykowanych narzędzi umożliwiających analizę gier poszczególnych piłkarzy i drużyn na EURO 2012. Z infokiosków skorzystać mogą także kierowcy, którzy będą mogli dowiedzieć się, jak przygotować samochód w długą podróż, jak dbać o bezpieczeństwo samochodu i jak dobrać właściwy olej do swojego samochodu.

 

W ramach kampanii „Zatankuj świeże informacje na UEFA EURO 2012" IRR odpowiadał za przygotowanie KV całej akcji oraz jego adaptację na outdoor, materiały BTL i POS, a także za zaprojektowanie oraz wykonanie aplikacji do infokiosków.

 

Instytut Rozwoju Reklamy od 1999 roku efektywnie wspiera procesy marketingowe. Do brandów obsługiwanych przez agencję należą m.in. Castrol, Pirelli, Lenovo, Hasco-Lek, Hyundai, Bank Gospodarstwa Krajowego, Haribo, Verbena, Invest Bank, Mylan Polska oraz Ministerstwo Ochrony Środowiska. Stawiając na kreatywne rozwiązania z wysokim ROI, agencja specjalizuje się w komunikacji ATL, BTL  i mediach interaktywnych.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS