INSIGNIA wygrała przetarg na stałą współpracę z firmą BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.. Agencja współpracuje z BSH od stycznia 2011 roku obsługując marki Bosch oraz Siemens. Teraz umowa została przedłużona na kolejny okres.
W ramach umowy INSIGNIA zapewni kompleksową obsługę obu marek z portfolio BSH. Oferta została wybrana w wyniku kilkuetapowego przetargu, podczas którego agencje musiały zaprezentować strategie działań oraz rozwiązania kreatywne dla określonych grup produktów. INSIGNIA została wybrana spośród kilku najlepszych polskich agencji, które zaproszone zostały do przetargu przez firmę BSH.
Dotychczas – od początku 2011 roku - agencja obsługiwała wszystkie internetowe działania marek Bosch i Siemens. - W trakcie dwuletniej współpracy Insignia zdobyła nasze pełne zaufanie, realizując z nami wiele wyjątkowych akcji - podkreśla Joanna Kraczkiewicz, Brand Manager w firmie BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.
– Kampanie Insigni potrafią mocno zaangażować uwagę internautów i zachęcić ich do interakcji – mówi Anna Drozdowska, Head of Brand Communication w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego. Dodaje również: - Warto podkreślić, że kampanie realizowane razem z Insignią zostały docenione przez centralę BSH w Monachium.
W ramach stałej współpracy INSIGNIA będzie ponownie odpowiedzialna za strategię, kreację oraz egzekucję działań marketingowych marek Bosch i Siemens w Polsce. - W najbliższym czasie agencja zrealizuje kolejną odsłonę sztandarowej akcji internetowej marki Siemens – kampanię promującą suszarki do ubrań i pralki - Siemens FreshLook. Pierwsza połowa 2013 roku to również kontynuacja strategicznej współpracy marek Cif i Bosch – mówi Anna Drozdowska. Warto dodać, że współpraca obu marek – Cif i Bosch - została rozpoczęta na początku 2012 roku, a za jej zaaranżowanie i stworzenie kompleksowej strategii odpowiada agencja INSIGNIA.