Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-04-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

ING Bank reklamodawcą roku

Jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR  przyznało tytuł Reklamodawcy Roku ING Bankowi Śląskiemu. Bank otrzymał także srebrne wyróżnienie za najlepszą kampanię oraz dwa złote wyróżnienia za spoty reklamowe w kategorii usługi finansowe.

Organizatorem Polskiego Konkursu Reklamy jest Klub Twórców Reklamy. ING Bank Śląski zdobył aż cztery nagrody:

  • Tytuł REKLAMODAWCY ROKU,
  • SREBRO w kategorii KAMPANIA, za kampanię „Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny”,
  • ZŁOTO w kategorii REKLAMA FILM  - TV/CINEMA USŁUGI FINANSOWE, za spot „Zygfryd", emitowany w ramach kampanii „Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny”,
  • ZŁOTO w kategorii REKLAMA FILM  - TV/CINEMA USŁUGI FINANSOWE, za spot „Włóczka”, emitowany w ramach kampanii „Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny”.

W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR  przyznano 117 nominacji oraz 53 brązowe nagrody, 18 srebrnych i 18 złotych. Prace oceniało 74-osobowe jury, którego obradom przewodniczył Kot Przybora, dyrektor i współzałożyciel agencji PZL. Wyróżnienia zostały wręczone 23 kwietnia br. podczas gali w Teatrze Polskim w Warszawie.

W ubiegłorocznym konkursie KTR ING Bank Śląski zdobył złoto w kategoriach „Kampania” i „Reklama  - film internetowy” oraz brąz w kategorii „Reklama – film tv”. Wszystkie nagrodzone spoty banku  można obejrzeć na portalu YouTube: http://www.youtube.com/ingbsk.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS