Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2019-03-26

A A A POLEĆ DRUKUJ

Infoshare w nowej odsłonie. Odświeżona identyfikacja wizualna konferencji ma podkreślać wartości oraz nową strategię komunikacji marki

Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.

 

Koncepcja Share what IS worthy podstawą komunikacji Infoshare

 

Zmiany w Infoshare odbyły się w duchu koncepcji kreatywnej Shareworthy, wypracowanej wspólnie z agencją brandingową Engram.

 

Koncepcja ta podkreśla misję i wartości, którymi kierujemy się od początku istnienia Infoshare - chcemy dzielić się z naszymi uczestnikami tym, co wartościowe. Z jednej strony oferujemy bowiem ekspercką wiedzę, a z drugiej - stwarzamy przestrzeń do networkingu i zdobywania nowych kontaktów, dzielenia się informacjami oraz zderzania opinii. Oczywiście aspekt technologiczny pozostaje tu najważniejszy, bo nowe technologie są tym, co spaja nasze działania - mówi Co-founder & CEO Infoshare Grzegorz Borowski.

 

Nowa identyfikacja wizualna objęła wszystkie elementy marki.

 

Efekt finalny tych prac, czyli nowa linia wizualna marki Infoshare jest wypadkową tego, jak chcieliśmy unowocześnić markę, a jakie cechy - te które się zakorzeniły - chcieliśmy zachować. Istotniejszymi kwestiami były prosty znak graficzny oparty na liternictwie oraz czerwony kolor, który był podstawą dotychczasowego wizerunku. Ze względu na szeroką działalność Infoshare podeszliśmy do tematu systemowo, tworząc wizualny język marki o oparty unikalne, dynamiczne layouty, świeżą kolorystykę, minimalistyczne ilustracje czy ikony. Sam znak jest w istocie fundamentem dla identyfikacji, ale jednocześnie bardzo małym elementem rozbudowanego systemu - dodaje Adam Ignaciuk, Partner & Senior Designer w Engram.

 

13. edycja Infoshare w nowej odsłonie

 

Nową linię wizualną konferencji w pełnej odsłonie będzie można zobaczyć podczas tegorocznej edycji Infoshare, którą zaplanowano na 8 i 9 maja w Gdańsku. Cały proces prowadzony jest w formule “open rebranding”, co oznacza, że do każdego etapu prac angażowana jest społeczność Infoshare. Do tej pory odbyły się między innymi konsultacje strategiczne i badania fokusowe, dzięki którym udało się na nowo zdefiniować potrzeby odbiorców marki i wytyczyć kierunek rozwoju. Kolejnym etapem będzie wspólne tworzenie strony internetowej.

 

Proces odświeżenia marki został powierzony agencji brandingowej Engram specjalizującej się w przeprowadzaniu procesów brandingowych dla marek m.in. z sektora nowych technologii, przemysłu, nauki i medycyny. Autor kilkudziesięciu systemów identyfikacji, w tym dla Grupy Pracuj, Mevo - Roweru Metropolitalnego, GFKM - Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów, Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego czy Biobanku Fahreheita.

 

 

O Infoshare:

 

Infoshare Conference to największa konferencja technologiczna w tej części Europy. Tworzy ekosystem, w którym nowe technologie łączą się z biznesem. Co roku do Gdańska przyjeżdżają startupperzy, inwestorzy, przedstawiciele korporacji, programiści i marketerzy. Dwa dni konferencji to 9 tematycznych scen, 200 prelegentów, ponad 150 wystąpień oraz imprezy towarzyszące, które są okazją do nawiązania nowych kontaktów i wymiany doświadczeń. Infoshare to również przestrzeń do rozwoju dla firm na wczesnym etapie rozwoju. Speed Dating pozwala na umówienie indywidualnych spotkań z inwestorami, Startup Expo umożliwia zaprezentowanie swojego rozwiązania na dedykowanym stoisku, a Startup Contest każdego roku gromadzi ponad 500 startupów walczących o nagrodę główną - 20 000 EUR. W 2019 roku Infoshare odbędzie się 8 i 9 maja w gdańskim Amber Expo.

 

Zapraszam do kontaktu:

Paulina Bochenek-Styrylska

PR&Communication Manager, Infoshare

pbochenek@infoshare.pl

 

tel.: 600-910-863





Słowa kluczowe:infoshare, rebranding

Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS