• Hyundai, oficjalny partner Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2014, FIFA World Cup Brazil™ przekazał flotę samochodów na potrzeby rozpoczynającego się w Brazylii Pucharu Konfederacji
• Hyundai dostarczył organizatorom 302 samochody, które zostaną wykorzystane do transportu przedstawicieli FIFA oraz gości VIP
Hyundai, oficjalny partner motoryzacyjny Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2014, rozpoczął już odliczanie dni do tego największego na świecie sportowego święta. Wydarzeniem inaugurującym była oficjalna ceremonia przekazania floty samochodów na Puchar Konfederacji, która odbyła się na brazylijskim stadionie narodowym Estádio Nacional w Brasilii. W uroczystości wzięli udział najważniejsi przedstawiciele FIFA oraz zarządu firmy.
Puchar Konfederacji to międzynarodowy turniej piłkarski, organizowany przez FIFA. Rozgrywany jest co 4 lata w kraju, który rok później jest gospodarzem Mundialu. Puchar Konfederacji jest więc niejako sprawdzianem generalnym przed samymi Mistrzostwami.
FIFA Confederations Cup to najlepszy sposób na sprawdzenie w realnych warunkach, jaki jest stopień przygotowania do imprezy – czy działa cały system organizacyjny i logistyczny wydarzenia. Dlatego Hyundai, od którego zależy cały transport naziemny, już teraz przekazał organizatorom flotę 302 pojazdów, w skład której wchodzą wielokrotnie nagradzane modele HB20, projektowane i produkowane specjalnie z myślą o rynku brazylijskim.
„Przekazanie samochodów jest istotną częścią przygotowań do Pucharu Konfederacji - FIFA Confederations Cup 2013. Dlatego jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że Hyundai - firma motoryzacyjna o światowej renomie zapewnia nam niezawodne, stylowe i wygodne pojazdy, które pozwolą na bezpieczne przewożenie przedstawicieli FIFA oraz gości VIP” - powiedział Jay Neuhaus, szef FIFA Marketing Brazil.
Rozpoczynające się już w sobotę, 15 czerwca, dwutygodniowe rozgrywki będą odbywać się w sześciu brazylijskich miastach: Brasilia, Rio de Janeiro, Fortaleza, Belo Horizonte, Salvador oraz Recife. Do uczestnictwa są uprawnieni poszczególni zwycięzcy mistrzostw sześciu konfederacji FIFA, a także zwycięzca poprzednich Mistrzostw Świata FIFA oraz reprezentacja kraju gospodarza rozgrywek. W tym roku, o puchar będzie walczyć osiem reprezentacji narodowych: Brazylii, Hiszpanii, Włoch, Urugwaju, Japonii, Tahiti, Meksyku i Nigerii.
W skład floty 302 samochodów przekazanych przez Hyundaia, wchodzą modele: HB20 (33 sztuki), Veloster (100), Genesis (5), Azera (25), Santa Fe (10), ix35 (45), H1 (65) oraz H100 (19).
„Sponsorowanie piłki nożnej, to kluczowy element naszej strategii marketingowej, odgrywający istotną rolę w tworzeniu więzi między klientami na całym świecie, a naszą marką. Chcemy, aby brazylijskie rozgrywki Mistrzostw Świata oraz Puchar Konfederacji były jednymi z najbardziej spektakularnych w historii piłki nożnej, zwłaszcza, że jesteśmy związani z tym krajem podwójnie. To tutaj istnieje jedna z najbardziej nowoczesnych fabryk, produkująca dedykowany na rynek brazylijski model HB20” - powiedział William Lee, prezes Hyundai Motor Brasil.
Oprócz dostarczenia floty, Hyundai uruchomi różnorodne programy marketingowe powiązane z wydarzeniem. Wraz z innymi partnerami FIFA, Hyundai zorganizuje Strefy Kibica w Rio de Janeiro, Sao Paulo i Belo Horizonte, dając brazylijskim miłośnikom futbolu okazję do wspólnego oglądania transmisji oraz dzielenia się pasją i sportowymi emocjami.
Ponadto, w Internecie zostanie zaprezentowany szereg filmów promocyjnych z udziałem znanych piłkarzy, w których można będzie zobaczyć migawki z miast gospodarzy, a także samochód Hyundai HB20 – motoryzacyjnego bohatera rozgrywek. Firma Hyundai da również klientom szansę wygrania biletów na mecze, oraz wesprze kibiców sportowymi upominkami.
Od podpisania umowy sponsorskiej z FIFA w roku 1999, która objęła Mistrzostwa Świata 2002 w Korei Południowej i Japonii, Hyundai z powodzeniem pełnił funkcję oficjalnego partnera motoryzacyjnego Pucharu Świata FIFA w latach 2002, 2006 i 2010, a także wielu innych rozgrywek FIFA, w tym Pucharu Konfederacji FIFA. Udana współpraca i wspólne sukcesy sprawiły, że w 2010 roku firma przedłużyła strategiczną umowę sponsorską z FIFA, obejmując nią rozgrywki Mistrzostw Świata FIFA w latach 2018 i 2022. Międzynarodowy sponsoring piłki nożnej znacząco wpłynął na umocnienie świadomości marki Hyundai wśród Klientów na całym świecie.