Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-12-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

Hotele Diament S.A. – prawdziwy diament w koronie

150x110
Hotele Diament S.A. – prawdziwy diament w koronie Gazela Biznesu, TopHotel, Best Hotel Award i Miejsce Przyjazne Rodzinie – to tylko niektóre wyróżnienia, jakie w tym roku zdobyły Hotele Diament

Hotele Diament S.A. – prawdziwy diament w koronie
Gazela Biznesu, TopHotel, Best Hotel Award i Miejsce Przyjazne Rodzinie – to tylko niektóre wyróżnienia, jakie w tym roku zdobyły Hotele Diament
Aby dostać przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu” Gazelę Biznesu, nagrodę dla najbardziej dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw, każda ubiegająca się o wyróżnienie firma musiała się naprawdę wykazać: od 2007 r. winna uzyskać dodatni wynik finansowy oraz z roku na rok odnotowywać wzrost obrotów, co oczywiście w czasach szalejącego na świecie kryzysu finansowego jest szczególnie godne uwagi. – W tym roku nasza Spółka dzięki wzrostowi obrotów a także restrukturyzacji kosztów operacyjnych zrealizowała zakładane wskaźniki finansowe, osiągnięcia te pozwoliły dołączyć nam do elitarnego grona klubu Gazel Biznesu – mówi Rafał Bakalarski Prezes Zarządu sieci Hotele Diament S.A. Wśród 441 firm z województwa śląskiego znalazła się na 132. miejscu, natomiast w rankingu ogólnopolskim, do którego zakwalifikowano 3,5 tys. przedsiębiorstw, uplasowała się na 1039. lokacie. To ogromne wyróżnienie, które dowodzi, że Hotele Diament S.A. konsekwentnie zmierzają w stronę dalszego rozwoju, budowania silnej i rozpoznawalnej marki, a także osiąganiu zakładanego wyniku finansowego – dodaje.
Uznanie wśród hotelarzy
Burzliwy rozwój Diamentów zauważany jest jednak nie tylko przez ekonomistów i dziennikarzy. Spółkę docenia także branża. W plebiscycie organizowanym przez firmę Netmedia S.A. – właściciela portalu rezerwacyjnego Hotele.pl – Park Hotel Diament w Katowicach uzyskał nagrodę Tophotel, która wyróżnia najlepsze obiekty w Polsce. Placówka została zwycięzcą w kategorii On the Road. W prestiżowym plebiscycie zorganizowanym przez portal Rezerwuje.pl Park Hotel Diament zajął I miejsce edycji Best Hotel Award w kategorii najlepszy Hotel 3* na Śląsku. Nagrody są w pełni zasłużone, gdyż od wielu lat hotel doceniany jest przez Gości ze względu na wysoki standard obsługi. Niebagatelnym atutem jest także idealna lokalizacja: w centrum miasta, a jednocześnie przy autostradzie A4. To zdecydowanie ułatwia komunikację z innymi miastami w Polsce, jak również w obrębie aglomeracji śląskiej, a same Katowice są oczywiście na wyciągnięcie ręki. Park Hotel Diament to przestronny i nowoczesny obiekt, który spełnia wymagania zarówno klientów biznesowych, jak i turystów – właśnie to doceniła kapituła konkursów.
Hotele Diament S.A. nie spoczęły jednak na laurach. – Zdobywanie wyróżnień i nagród jest dla nas istotne, ponieważ jest to podkreślenie i docenienie naszej pracy w celu utrzymania wysokiej jakości – wyjaśnia Ewa Sobieraj- specjalista ds. marketingu. – Tym bardziej cieszy fakt, że w trzeciej edycji kampanii „ Hotel Przyjazny Rodzinie ” SPA & Wellness Hotel Ustroń**** został laureatem I nagrody w kategorii Najlepszy Hotel na Wypoczynek i Wakacje dla Rodziny.
Celem tej kampanii jest pokazanie miejsc noclegowych, w których przyszłe matki oraz rodziny z dziećmi będą czuły się komfortowo, spokojnie i bezpiecznie. Podczas oceny ponad 70 hoteli brano pod uwagę szczególnie utrzymanie standardów bezpieczeństwa, jakość obsługi, promocję zdrowego menu dla dzieci, edukacyjne aspekty zabaw dla maluchów oraz programy animacyjne – zarówno dla najmłodszych, jak i rodziców. We wszystkich tych obszarach obiekt w Ustroniu wypadł najlepiej.
Warto tu podkreślić, że szczególnym powodzeniem wśród najmłodszych klientów cieszą się warsztaty kulinarne, które prowadzi szef kuchni Jakub Szlembarski. – Sprawia mi to dużo satysfakcji, a dzieciaki wymyślają czasem nieziemskie wręcz potrawy, np. pizzę z truskawkami – śmieje się kucharz.
Diamenty odpowiedzialne społecznie
Zgodnie z maksymą francuskiego księcia de Lévis, który twierdził, że szlachectwo zobowiązuje, Hotele Diament S.A. starają się dzielić swoim sukcesem. Firma wspiera fundację Iskierka, która otacza opieką dzieci z chorobą nowotworową. – Działając, kierujemy się zasadami biznesu odpowiedzialnego społecznie – mówi Członek Zarządu – Dyrektor Handlowy - Andrzej Kłapyta. Hotele Diament S.A. pomogły m.in. w organizacji koncertu Dziecięcej Orkiestry Onkologicznej, który odbył się w Teatrze Rozrywki w Chorzowie. Dzieci, ich rodzice i rodzeństwo oraz personel medyczny koncertują tylko raz do roku, ale z wielkim powodzeniem. Utwory przez nich wykonywane gościły m.in. na liście przebojów radiowej Trójki.
To właśnie podczas gali sieć została wyróżniona – fundacja Iskierka przyznała dziewięć statuetek osobom, fundacjom i firmom najbardziej zasłużonym w pomocy dzieciom z chorobą nowotworową. W tym prestiżowym gronie Hotele Diament S.A. znalazły się m.in. ze światowym potentatem – firmą Microsoft.
– W tym wypadku żadna nagroda nie jest tak cenna jak uśmiech chorego dziecka – stwierdza Andrzej Kłapyta i dodaje, że wszystkie nagrody, które zdobyły Hotele Diament S.A., cieszą, ale tak naprawdę są tylko odbiciem rzeczywistości: sieć dbając o jakość, bardzo dynamicznie się rozwija, ale jednocześnie pamięta o tym, że robienie biznesu wiąże się ze społeczną odpowiedzialnością.
Jakie plany na przyszłość?
Rozwój, rozwój, rozwój – tak w skrócie można przedstawić najbliższe plany w działalności Hoteli Diament S.A. Ciągłe podnoszenie jakości oferowanych usług wiąże się z tym, że niektóre obiekty sieci będą rekategoryzowane w hotele czterogwiazdkowe. Oczywiście połączone jest to z inwestycją w ludzi, dlatego Diamenty ciągle poszukują kadry managerskiej średniego i wyższego szczebla, to ona będzie napędzała i realizowała plany Spółki. Sukces firmy docenia także branża – pytania o możliwości franczyzy czy zarządzania operatorskiego są dowodem na to, że w pomyślność przedsiębiorstwa wieżą także potencjalni Inwestorzy.
Jeśli mówimy o przyszłości sieci, to nie wolno zapomnieć, że w ostatnich tygodniach Diamenty nabyły nieruchomość w Zabrzu oraz w Ustroniu, gdzie powstaną nowoczesne obiekty konferencyjno – hotelarskie. Na tym nie koniec. Plany są ambitne i Spółka intensywnie poszukuje nowych, atrakcyjnych lokalizacji pod budowę kolejnych obiektów zarówno w kraju, jak i za granicą. – Choć wszyscy mówią, że wokół szaleje kryzys, to naszym zdaniem jest to znakomity czas na rozwój oraz zwiększenie udziału w rynku – przedstawia zwięźle „diamentową strategię” Andrzej Kłapyta.
Podsumowując działalność Spółki, można śmiało powiedzieć, że James Bond miał rację: „Diamenty są wieczne”.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS