Circle K rozpoczął nową kampanię promującą Hot Dogi i zaprasza wszystkich miłośników chrupiącej bułki i parówki do zrobienia przystanku na swoich stacjach. Celem akcji jest pokazanie konsumentom, że stacje Circle K to miejsca, w których wielokrotnie w ciągu dnia można się na chwilę zatrzymać i coś przekąsić, a najlepiej skosztować kultowego Hot Doga, który jest najlepszy w mieście. Oprócz kierowców, akcja kierowana jest do wszystkich klientów, którzy mijają stacje Circle K podczas spacerów, swoich codziennych tras „do” i „z” szkoły, pracy, uczelni, imprezy.
„Przystanek Hot Dog” – pod tym hasłem Circle K zachęca wszystkich, których złapie głód, do wstąpienia na stacje i zrobienia przerwy na Hot-Doga.
Poza promocją w kanałach digital oraz nośnikach outdoor, akcja prowadzona jest w radio, gdzie można usłyszeć rapowy kawałek zrealizowany na potrzeby kampanii. Dodatkowo trwa konkurs w social mediach. Aby wziąć udział w konkursie należy kupić na stacji Circle K Hot Doga, zrobić sobie z nim zdjęcie, opublikować je na Facebooku albo Instagramie i napisać dlaczego Hot Dog na Circle K jest najlepszy w mieście. Konkurs potrwa do 20 listopada br. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody - 25 Hulajnóg Motus Scooty 8.5 i 250 najlepszych w mieście Hot Dogów.
Za kreację odpowiadała agencja LiquidThread, a planowanie mediów - Spark Foundry.
Więcej informacji na: www.circlek.pl