Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-11-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Herbaciane Przeboje TEEKANNE rozgrzały Polaków

150x110

W ciągu zaledwie kilku ostatnich październikowych dni marka TEEKANNE zdobyła ponad 17 tys. nowych fanów. Radosnych, uśmiechniętych, optymistycznych i rozśpiewanych. Wszystko za sprawą wypełnionego aromatem herbaty i tętniącego muzyką TEEKANNE BUSA, kultowego londyńskiego double-deckera, zmienionego w stylową herbaciarnię. Na jego pokładzie pasażerowie mogli zapoznać się z nowymi propozycjami marki oraz wziąć udział w wielu konkursach i animacjach.

W dniach 21 – 25 października, w ramach wielkiej trasy Herbacianych Przebojów TEEKANNE, czerwony piętrus pojawił się w 4 miastach: Warszawie, Łodzi, Wrocławiu i Krakowie. Przejeżdżając najbardziej ruchliwymi ulicami, zabierał na pokład wszystkich chętnych. Towarzyszył mu oryginalny, prawie 6-metrowy czerwony cadillac z 1959 roku, zapowiadający wydarzenie.

- Tę przebojową akcję dla marki TEEKANNE zorganizowaliśmy przy wsparciu Radia ZET Gold!mówi Katarzyna Leszczyńska, Senior Event Manager GRUPA 365NET. – Na progu jesiennego sezonu nasz londyński autobus, we wnętrzu którego zaaranżowaliśmy herbaciarnię, zaproponował mieszkańcom odwiedzanych miast zabawę z nowymi smakami TEEKANNE – i ich degustację w nietuzinkowy sposób. Ta i kolejne akcje, jakie przygotujemy dla tego klienta, mają na celu utrwalić świadomość TEEKANNE jako marki premium, która z jakościowym produktem wychodzi naprzeciw swoim konsumentom i chce ich rozgrzać ciepłą aromatyczną herbatą w drodze do pracy, szkoły, czy domu – dodaje.

W herbacianym autobusie i jego najbliższym otoczeniu hostessy serwowały aromatyczną herbatę w czterech nowych smakach – Orange & Ginger, Sencha Royal, Green Tea Ginger & Lemon oraz Black Tea Black Currant. Największym powodzeniem cieszył się wyrazisty, zdecydowany Black Tea Black Currant oraz rozgrzewająca herbatka owocowa Orange&Ginger. Okazało się również, że trzy miasta miały swoich zdecydowanych smakowych faworytów: w Warszawie królowała czarna porzeczka, Wrocław „zwariował” na punkcie pomarańczy z imbirem, a Kraków pokochał zieloną herbatę z imbirem i cytryną. Łódź swe herbaciane sympatie podzieliła po równo.W czasie trwania akcji jej uczestnicy wypili ponad 17 tys. kubków herbaty.

Na uczestników zabaw i turniejów czekały też liczne gadżety i niespodzianki, a wszyscy chętni mogli spróbować swych sił w herbacianych przebojach konkursu karaoke. Prawdziwą gratką był również kultowy brand hero marki TEEKANNE - Pan Czajnik prowadzący animacje – każdy chętny mógł także na chwilę wcielić się w jego rolę i zapozować do zdjęcia.

- TEEKANNE BUS, jeden z bardziej niestandardowych projektów jesienno – zimowej kampanii 2013/2014, miał za zadanie nie tylko przybliżyć konsumentom nasze nowe smaki, ale także pokazać, że herbata – choć znana od wieków – może jeszcze niejednym zaskoczyć, i bawić – mówi Maciej Rymski, National Sales Manager TEEKANNE Polska. - Chcieliśmy także, by pobyt w naszej mobilnej herbaciarni choć na chwilę pozwolił na zapomnienie o tym, że gdzieś pędzimy, mamy coś do załatwienia. To też trochę taka  sentymentalna podroż do przeszłości, do czasów, gdy faktycznie celebrowało się picie herbaty wśród grona przyjaciół i życzliwych osób. Stąd klimatyczny double-decker z 1968 roku, oryginalny, prawie 60-letni cadillac, stąd muzyka Radia Zet Gold, piękne i uśmiechnięte  hostessy. Po sukcesie akcji widać, że takie podróże podobają się naszym konsumentom – podsumowuje.

Dla wsparcia działań przestrzeni miejskiej i komunikacji z otoczeniem powstała również dedykowana strona internetowa herbacianeprzeboje.pl, na której internauci mogli zapoznać się z nowymi smakami herbat TEEKANNE, harmonogramem trasy TEEKANNE BUSA, czy wreszcie – odnaleźć się na zdjęciach z każdego miasta. 

Film z wydarzenia dostępny jest na: http://youtu.be/Ud130n2ouqo

Organizatorem akcji i działań PR była  GRUPA 365NET, a patronem medialnym - Radio Zet Gold. 

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

 

Więcej informacji: 
http://teekanne.pl/
http://herbatarozgrzewa.pl/
https://www.facebook.com/herbatateekanne





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS