Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-10-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

Healthy Food Park wraz z Neuronem

Neuron Agencja PR rozpoczęła pracę dla Healthy Food Park, producenta suplementów diety dla osób aktywnych. Firma wchodzi na polski rynek z dwoma seriami produktowymi: The Run oraz Fit & Slim.

Agencja pomoże firmie HFP wprowadzić na polski rynek dwie serie suplementów diety. The Run to produkty stworzone z myślą o osobach uprawiających wszystkie rodzaje aktywności fizycznej. Może być stosowana przez m.in: biegaczy, rowerzystów, pływaków czy osoby uprawiające fitness. Seria Fit & Slim jest skierowane do osób odchudzających się, które w celu osiągnięcia optymalnych efektów gotowe są połączyć zbilansowaną dietą oraz aktywność fizyczną. 

Producent zadbał o dokładny i przejrzysty opis harmonogramu stosowania preparatów. Misją firmy jest dbanie o zdrowie i pozytywne samopoczucie klientów, poprzez promocję i wspieranie aktywnego trybu życia i stosowania zbilansowanej diety. Priorytetem jest naturalność produktów i najwyższa jakość składników. Tworząc swoje receptury Healthy Food Park korzysta z wiedzy i doświadczenia partnerów działających na rynkach amerykańskich. Poprzez wdrożenie procedur systemu HAACP firma nieustannie dąży do ulepszania jakości i bezpieczeństwa wytwarzanej żywności.

Neuron Agencja Public Relations powstała w 2001 roku. Specjalizuje się w działaniach doradczych i wykonawczych z zakresu szeroko pojętej komunikacji. Ma za sobą wiele zakończonych sukcesem wdrożeń i kampanii komunikacyjnych. Do grona jej wieloletnich klientów należą m. in. Benefit Systems, Netia, ZyXEL oraz MiTAC (producent urządzeń marki MIO). Neuron kładzie szczególny nacisk na celowość i racjonalność działań dla klientów, a także na budowanie stałego i kompetentnego zespołu.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS