Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem kreacji do najnowszej kampanii marki Orange dla Firm pod hasłem „100 sposobów od Orange, jak zaoszczędzić w firmie”. W ramach najnowszej oferty klienci mogą otrzymać tablety i smartfony w promocyjnych cenach, a także zaoszczędzić na abonamencie.
Spot promuje jeden ze stu sposobów na oszczędzanie z Orange. Właściciele firm zamiast szukać pozornych oszczędności, z nową ofertą w Orange dla Firm mają możliwość nie tylko zakupu sprzętu w promocyjnych cenach, ale także zaoszczędzenia na abonamencie.
Kampania reklamowa obejmuje swoim zasięgiem ogólnopolskie stacje telewizyjne i radiowe oraz prasę i internet. Kreacja kampanii Orange dla Firm została przygotowana przez agencję Havas Worldwide Warsaw. Spot reżyserował Alberto Saguer Bel. Produkcją zajął się dom produkcyjny Opus Film, a postprodukcją – Platige. Za zakup mediów odpowiada agencja mediowa MEC Global.