Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-01-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

Havas Worldwide Warsaw z kampanią dla Fundacji Dzieci Niczyje

150x110

Agencja Havas Worldwide Warsaw jest autorem specjalnej kampanii przygotowanej dla Fundacji Dzieci Niczyje z okazji Dni Babci i Dziadka. Kreacje layoutów prasowych, spoty radiowe oraz aplikacja na Facebooku przygotowane przez agencję mają na celu uświadomienie wnukom szczególnej roli, jaką w ich życiu odgrywają dziadkowie.  

Dni Babci i Dziadka to idealny moment do bliższego przyjrzenia się relacjom wnuki − dziadkowie. Idea kampanii Fundacji Dzieci Niczyje „Dziadkowie i wnuki. Wspólna historia” zrealizowanej przez agencję Havas Worldwide Warsaw skupia się na podkreśleniu wartości relacji pomiędzy wnukami a dziadkami oraz zachęca do zacieśniania łączących ich więzi. Jednocześnie ma też na celu edukację i podkreślenie istotnej roli, jaką w życiu młodzieży odgrywają dziadkowie. Ci zaś dzięki akcji mogą się poczuć bardziej wartościowi i docenieni.

Kochamy naszych dziadków za to, że zawsze mają dla nas czas. W kampanii chcemy podkreślić, że bliskość i długie rozmowy z dziadkami powinny być dla  nas wyjątkowe − powiedziała Danuta Zgliczyńska z Fundacji Dzieci Niczyje, której celem jest ochrona dzieci przed krzywdzeniem oraz pomoc dzieciom krzywdzonym, ich rodzinom i opiekunom.

Kampania przygotowana przez Havas Worldwide Warsaw obejmuje m.in. radio, prasę oraz aktywności w social media. Dzięki specjalnej aplikacji na Facebooku można podzielić się zdjęciem i historią przedmiotu, z którym wiąże się jakieś wydarzenie z życia naszych dziadków. Z fotografii opublikowanych na fan page’u Fundacji jury wybierze te, które zostaną zaprezentowane na  wystawie wieńczącej całą akcję.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS