Rusza nowa kampania promująca Orange.Jobs – stronę WWW poświęconą karierze w Orange. Działania komunikacyjne wokół polskiej odsłony globalnego portalu firmy są efektem współpracy Havas PR Warsaw i Orange Polska w obszarze employer brandingu.
Kampania promująca Orange.Jobs ma charakter wizerunkowo-rekrutacyjny. Działania obejmują kampanię reklamową w internecie, w tym bannery i formaty rich mediowe, a także stworzenie aplikacji i produkcję filmu na stronę WWW oraz działania w portalu społecznościowym Facebook.
Agencja odpowiada za koncepcję i całościową realizację działań zaplanowanych w tym obszarze w roku 2014. Koncepcja kreatywna, strategia oraz aktywności z obszaru digital powstały przy współpracy z Havas Worldwide Warsaw. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Havas PR Warsaw ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu employer brandingu i komunikacji wewnętrznej. Agencja jest m.in. autorem kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnej dla Orange Polska, prowadzonej dla Grupy Żywiec kampanii „Kto ukradł nasze logo”, za którą została nagrodzona Złotym Spinaczem w konkursie ZFPR, czy wyróżnionej w tym samym konkursie kampanii „Zróbmy obrót w przód” dla Energi-Obrót. Agencja opracowała także lokalną strategię globalnej kampanii „Unilever Made by You” i prowadziła w jej ramach działania dla koncernu Unilever skierowane do studentów, doradzała strategicznie w zakresie komunikacji wewnętrznej Fortis Bankowi/BNP Paribas Fortis, Johnson & Johnson czy Centrum Medycznemu Enel-Med.
dostarczył: infoWire.pl