Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-06-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

Havas Engage ponownie dla Nestlé

Havas Engage kontynuuje działania w ramach współpracy z Nestlé Polska S.A. Agencja prowadzi akcje samplingowe dla marki NESCAFÉ 3in1 na trzech największych festiwalach muzycznych w Polsce: Orange Warsaw Festival, Open’er Festival czy Kraków Live Festival.
Havas Engage realizuje kolejne akcje samplingowe dla lidera w zakresie produkcji żywności w Polsce. Działania dla jednej z marek z portfolio NESCAFÉ są prowadzone podczas najpopularniejszych festiwali muzycznych w Polsce. Sampling odbył się już na Orange Warsaw Festival, w tym tygodniu strefa NESCAFÉ 3in1 pojawi się na Open’er Festival, a w sierpniu na Kraków Live Festival.
Do zadań agencji należy opracowanie dokładnego planu i logistyki akcji samplingowych, współpraca z organizatorem festiwali, firmą Alter Art, kreacja oraz produkcja specjalnej strefy NESCAFÉ 3in1 włącznie z atrakcjami realizowanymi na jej terenie, a także rekrutacja ekip odpowiedzialnych za obsługę wydarzenia.
 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS