Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-09-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

„Grześki wracają do szkoły” nowym miniserialem

11 września telewizja Polsat rozpocznie emisję nowego miniserialu „Grześki wracają do szkoły”, w którym główne role grają Magdalena Stużyńska-Brauer i Rafał Królikowski. Sponsorem produkcji o zabawnych perypetiach rodziny wracającej do powakacyjnej rzeczywistości, jest marka Grześki.

 

Miniserial „Grześki wracają do szkoły” opowiada o sympatycznej rodzinie, której wafle Grześki pomagają wrócić do szkolnej, powakacyjnej rzeczywistości. Zabawne sytuacje są efektem entuzjazmu ojca Grzegorza i dociekliwości syna Grzesia. W produkcji główne role grają Magdalena Stużyńska-Brauer, Rafał Królikowski i Leopold Mikienko. Sponsorem piętnastoodcinkowego cyklu jest marka wafli impulsowych Grześki.

 

„Grześki wracają do szkoły” to pełen wesołych sytuacji i zabawnych dialogów serial o kochającej się rodzinie. Tata Grzegorz i syn Grześ to najlepsi przyjaciele, mający skłonność do popadania w drobne tarapaty, z których wyciąga ich mama. Skąd my to znamy?;) Pomysłowość chłopaków jest kosmiczna, dlatego moja bohaterka musi ich czasem sprowadzić na ziemię. Wierzę, że nasz pogodny serial osłodzi powrót do szkoły i jesienne popołudnia – mówi aktorka Magdalena Stużyńska-Brauer, serialowa Mama.

 

Mój bohater, Grzegorz udowadnia, że w każdym dorosłym mieszka dziecko, którym kiedyś był. Uwielbia wygłupy i zabawy z synem i jego kolegami, chociaż - z uwagi na swój wiek i pozycję społeczną – stara się tego za mocno nie okazywać. Nasz serial „Grześki wracają do szkoły” doskonale pokazuje, że poczucie humoru i krótkie chwile codziennej beztroski ułatwiają budowanie pozytywnych relacji rodzinnych – dodaje aktor Rafał Królikowski, serialowy Tata.

 

Miniserial „Grześki wracają do szkoły” to oryginalny koncept promocji Grześków, wpisujący się w strategię komunikacji marki. Nasze produkty kolejny raz sprzyjają budowaniu mocnych więzi rodzinnych oraz serdecznych relacji między pokoleniami. W każdym, niezależnie od wieku, drzemie dziecięcy pierwiastek, na którego obudzenie i odkrycie pozwalają chrupiące wafle impulsowe Grześki – wyjaśnia Beata Telega, Category Brand Manager w Colian Sp. z o.o.

 

Czterominutowe odcinki emitowane będą od poniedziałku do piątku od 11 do 29 września o godz. 17.55 na antenie telewizji Polsat. Serial zobaczą również widzowie Telewizji WP i użytkownicy serwisów Grupy Wirtualna Polska – będą mogli go oglądać od 13 września (premiera o godz. 9.00, a powtórki o godz. 16.45).

 

 

Za kreację i produkcję serialu odpowiada agencja Aldentro. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS