Po niemal rocznej współpracy z agencją ContentHouse, Grupa PSB rozszerza umowę dotyczącą działań z zakresu digital marketingu. Od stycznia ContentHouse kompleksowo obsługuje social media marek w Grupie PSB oraz odpowiada za prowadzenie działań content brandowych i mediowych w internecie.
W 2016 roku agencja była skupiona na działaniach doradczych na polu komunikacji marketingowej oraz mediów cyfrowych. Obecnie przejęła całościową obsługę mediów społecznościowych Grupy Polskie Składy Budowlane i Mrówka, która jest częścią Grupy PSB. Agencja odpowiada za strategię, kreację oraz bieżącą moderację takich kanałów social media jak Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest oraz Google+.
„Wspólnie z agencją ContentHouse udało nam się ułożyć strategie dla marek wchodzących w skład Grupy PSB, które naszym zdaniem najlepiej zrealizują cele biznesowe, jakie chcemy osiągnąć w nadchodzącym czasie” – podkreśla Jarosław Zaborowski, z-ca dyrektora ds. marketingu w Grupie PSB.
Specjaliści z ContentHouse dbają o synergię działań na portalach branded contentowych, do których można zaliczyć m.in. „Przepis na Dom” i „M jak Mrówka”, z efektywnym wykorzystaniem social media. Po stronie agencji leży również prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
„Cieszę się, że zaufanie, jakim obdarzył nas Klient w minionym roku, zaowocowało rozszerzeniem współpracy o kolejne pola, tym razem dotyczące kompleksowych działań w social media” – mówi Grzegorz Miłkowski, dyrektor zarządzający ContentHouse.
Grupa Polskie Składy Budowlane S.A. działa na rynku od 18 lat. Od lat jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa zrzesza ponad 350 małych i średnich, rodzinnych firm z terenu całej Polski, które prowadzą handel w 419 składach budowlanych, w 232 marketach PSB-Mrówka oraz w 50 centrach handlowych PSB-Profi. W placówkach tych pracuje około 12 tysięcy osób.