BRE Bank zakończył przetargi na obsługę reklamową i interaktywną. Wiodącą agencją reklamową została Grey, a agencją wspierającą będzie Brand New Heaven. Z kolei do obsługi interaktywnej wybrana została agencja Heureka. Wybrane firmy będą uczestniczyły m.in. w realizacji rebrandingu Grupy BRE Banku.
– BRE Bank w tym roku czeka zmiana nazwy i chcieliśmy, aby w tym procesie wspierały nas jak najlepsze agencje – mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej BRE Banku. – Jesteśmy przekonani, że wybrane agencje reklamowe wniosą do komunikacji marketingowej banku nowe spojrzenie i nową jakość. Z kolei agencja interaktywna pomoże nam umocnić wizerunek pierwszego i najlepszego banku dla internautów – dodaje.
– Będziemy odpowiedzialni za tworzenie komunikacji na rzecz Grupy BRE Banku. To dla nas kolejny duży sukces w ostatnim czasie, pokazujący, że podejście oparte na konwergencji mediów znajduje zrozumienie po stronie klientów – podkreśla Rafał Baran, prezes Grey Group. – Wierzę, że nasze doświadczenie w obsłudze instytucji finansowych i innowacyjne spojrzenie na komunikację marketingową pozwolą bankowi na osiągniecie wszelkich celów, zarówno w wymiarze wizerunkowym, jak i sprzedażowym – dodaje.
– Już w chwili otrzymania briefu wiedzieliśmy, że z punktu widzenia naszych ambicji i pasji zawodowych wygranie tego przetargu jest naszym celem strategicznym. Możliwość dalszego udziału w tak dużym i innowacyjnym projekcie dla rynku finansowego w Polsce napawa nas dumą – mówi Tomasz Wesoły, prezes Brand New Heaven.
– BRE Bank jak mało kto rozumie potrzeby polskich internautów. Wybór naszej firmy w przetargu na stałą interaktywną obsługę BRE Banku traktujemy jako bardzo prestiżowe wyróżnienie – podkreśla Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny grupy Heureka. – Budowanie strategii internetowej i realizowanie kampanii dla marek BRE Banku będzie dla nas ciekawym wyzwaniem – dodaje.
Umowy ze wszystkimi agencjami zostaną podpisane na czas nieokreślony.
BRE Bank (którego częścią są mBank i MultiBank) to trzeci największy bank w Polsce pod względem aktywów. Obsługuje ponad 4,1 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji. Pod marką BRE oferowane są usługi bankowości korporacyjnej, skierowane do największych przedsiębiorstw i firm segmentu MSP oraz jednostek sektora publicznego. Usługi bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych i mikrofirm świadczone są z kolei pod markami mBanku i MultiBanku. mBank jest największym bankiem internetowym w kraju, niezmiennie od ponad 12 lat pozostając synonimem bankowości elektronicznej. MultiBank specjalizuje się w usługach personal banking i kieruje ofertę do osób zamożnych. BRE Bank notowany jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych wśród dwudziestu największych spółek.