Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-02-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

Grupa BRE z nową agencją reklamową i interaktywną

150x110

BRE Bank zakończył przetargi na obsługę reklamową i interaktywną. Wiodącą agencją reklamową została Grey, a agencją wspierającą będzie Brand New Heaven. Z kolei do obsługi interaktywnej wybrana została agencja Heureka. Wybrane firmy będą uczestniczyły m.in. w realizacji rebrandingu Grupy BRE Banku.

– BRE Bank w tym roku czeka zmiana nazwy i chcieliśmy, aby w tym procesie wspierały nas jak najlepsze agencje – mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej BRE Banku. – Jesteśmy przekonani, że wybrane agencje reklamowe wniosą do komunikacji marketingowej banku nowe spojrzenie i nową jakość. Z kolei agencja interaktywna pomoże nam umocnić wizerunek pierwszego i najlepszego banku dla internautów – dodaje.

– Będziemy odpowiedzialni za tworzenie komunikacji na rzecz Grupy BRE Banku. To dla nas kolejny duży sukces w ostatnim czasie, pokazujący, że podejście oparte na konwergencji mediów znajduje zrozumienie po stronie klientów – podkreśla Rafał Baran, prezes Grey Group. – Wierzę, że nasze doświadczenie w obsłudze instytucji finansowych i innowacyjne spojrzenie na komunikację marketingową pozwolą bankowi na osiągniecie wszelkich celów, zarówno w wymiarze wizerunkowym, jak i sprzedażowym – dodaje.

– Już w chwili otrzymania briefu wiedzieliśmy, że z punktu widzenia naszych ambicji i pasji zawodowych wygranie tego przetargu jest naszym celem strategicznym. Możliwość dalszego udziału w tak dużym i innowacyjnym projekcie dla rynku finansowego w Polsce napawa nas dumą – mówi Tomasz Wesoły, prezes Brand New Heaven.

– BRE Bank jak mało kto rozumie potrzeby polskich internautów. Wybór naszej firmy w przetargu na stałą interaktywną obsługę BRE Banku traktujemy jako bardzo prestiżowe wyróżnienie – podkreśla Dawid Szczepaniak, dyrektor kreatywny grupy Heureka. –  Budowanie strategii internetowej i realizowanie kampanii dla marek BRE Banku będzie dla nas ciekawym wyzwaniem – dodaje.

Umowy ze wszystkimi agencjami zostaną podpisane na czas nieokreślony.

BRE Bank (którego częścią są mBank i MultiBank) to trzeci największy bank w Polsce pod względem aktywów. Obsługuje ponad 4,1 mln klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji. Pod marką BRE oferowane są usługi bankowości korporacyjnej, skierowane do największych przedsiębiorstw i firm segmentu MSP oraz jednostek sektora publicznego. Usługi bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych i mikrofirm świadczone są z kolei pod markami mBanku i MultiBanku. mBank jest największym bankiem internetowym w kraju, niezmiennie od ponad 12 lat pozostając synonimem bankowości elektronicznej. MultiBank specjalizuje się w usługach personal banking i kieruje ofertę do osób zamożnych. BRE Bank notowany jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych wśród dwudziestu największych spółek.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS