GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, po podsumowaniu operacyjnym bardzo udanego dla Spółki ubiegłego roku, ogłasza najważniejsze plany na najbliższe miesiące. Właściciel serwisu internetowego w 2022 roku stawia na zwiększenie rentowności, automatyzację procesów biznesowych oraz szereg dodatkowych działań, które pozwolą na skalowanie działalności Spółki. Ponadto w 2022 roku GAMIVO planuje wejść na Rynek Główny GPW.
Rozwój w 2022 roku GAMIVO zamierza oprzeć na pięciu głównych filarach, są to:
1) Skalowanie obecnych usług oraz zwiększenie ruchu m.in. poprzez SEO, czyli optymalizację strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych takich jak Google;
2) Automatyzacja user experience, co umożliwi wysyłanie użytkownikom spersonalizowanych informacji o produktach;
3) Wdrożenie systemu promocji dla dostawców, coraz efektywniejsze dotarcie do kupujących;
4) Rozwój systemu API, który pozwala dostawcom na sprzedaż oraz zakup towarów przy użyciu ich zewnętrznej infrastruktury, np. sklepu internetowego;
5) Rozbudowa i zwiększenie przychodowości usługi GAMIVO SMART poprzez oferowanie subskrybentom coraz ciekawszych korzyści.
- Rok 2021 minął pod znakiem rozwoju oferty produktowej, natomiast w tym roku zamierzamy przede wszystkim skalować rozwiązania oraz je automatyzować. Planujemy nie tylko wdrożyć zupełnie nowe działania, ale także udoskonalić te, które funkcjonują już w Spółce, lecz pozostawiają pole do dalszego rozwoju jak np. usługa GAMIVO SMART. Liczymy, że zaplanowane przez nas działania pomogą w osiąganiu coraz lepszych rezultatów – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu GAMIVO.
Jednym z priorytetów dla GAMIVO na 2022 rok jest zwiększenie skali działalności Spółki poprzez m.in. pozyskiwanie nowych użytkowników, a także dbanie o lojalność obecnych. Aby poszerzać grono odbiorców, GAMIVO jak najlepiej zamierza pozycjonować platformę transakcyjną w Google w celu zwiększenia ruchu organicznego i ułatwienia potencjalnym klientom trafienia do serwisu GAMIVO.com. Ponadto, żeby zwiększyć rozpoznawalność, sukcesywnie rozwija bloga o tematyce gamingowej, dzięki któremu gracze odwiedzają platformę nie tylko w celu zakupienia produktów, ale także przeczytania artykułu na interesujące ich tematy.
- Zależy nam nie tylko na jak największej liczbie klientów, ale także na jak najlepszym kontakcie z nimi, dlatego oprócz działań mających na celu wzrost bazy odbiorców, skupimy się także na odpowiedniej komunikacji z użytkownikami naszej platformy. W tym celu wdrażamy narzędzie, dzięki któremu kampanie mailingowe/newsletterowe GAMIVO będą lepiej dostosowane do oczekiwań i potrzeb
konkretnych użytkowników. Doprowadzi to do zwiększenia skuteczności kampanii up-sellingowych i cross-sellingowych. Ponadto, wykorzystując dane z takich platform jak Steam, będziemy w stanie proponować użytkownikom spersonalizowane oferty w zależności od tego, jakie posiadają gry, jakie osiągnięcia odblokowali i jakie produkty znajdują się na ich liście życzeń – dodaje Mateusz Śmieżewski.
GAMIVO oprócz dbania o zadowolenie graczy odpowiada także na potrzeby dostawców, dlatego planuje wdrożyć system promocji dla dostawców, który sprawi, że korzystanie z serwisu będzie dla nich jeszcze przyjaźniejsze. W 2022 roku pojawią się nowe opcje, które pozwolą sprzedającym lepiej wyróżnić swoje oferty, a co za tym idzie, skuteczniej trafiać do klientów.
Oprócz szeregu działań mających na celu skalowanie działalności GAMIVO w 2022 roku planuje także wejść na Rynek Główny GPW.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.