Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-03-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

Fruktajl – co Ci szkodzi? Zmień przekąskę! Najnowsza kampania marki Tymbark

150x110

Znasz te chwile, kiedy pokusa pojawia się bez ostrzeżenia i nie chce słyszeć słowa „nie”? To intrygujące pytanie, szczególnie bliskie wszystkim fanom pysznych przekąsek, rozpoczyna najnowszy spot marki Tymbark, wchodzącej w nowe kategorie produktów. Film, utrzymany w lekkiej, humorystycznej konwencji łączy w sobie oryginalną postać kalorycznego brand hero, innowacyjny, owocowy produkt oraz bohaterkę, która musi dokonać między nimi wyboru. Całość dopełnia saksofonowa muzyka, która dodając reklamie smaku, wprowadza widza w wyjątkowy nastrój.

Kiedy Brand Hero – Pan Pączek – usiłuje skusić bohaterkę roztaczając przed nią uroki kalorycznych smakołyków, ta wybiera Tymbark Fruktajl – gęstą, owocową przekąskę – smakowitą porcję owoców bez dodatku cukru.

Tymbark Fruktajl jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich konsumentów, którzy – kiedy dopada ich głód – szukają wartościowej i lekkiej propozycji. Produkt to doskonała alternatywa dla wysokokalorycznych przekąsek, które najczęściej podjadamy w ciągu dnia. Nowość dostępna jest w ciekawych wariantach smakowych: ananas & kokos, brzoskwinia & mango, śliwka & jabłko, truskawka & banan.

Dodatkowo w ramach kampanii, dla wszystkich amatorów przekąsek, Tymbark przygotował apetyczny profil „Co Ci szkodzi” na portalu Facebook, z postacią Pana Pączka w roli kusiciela.

Spot emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych oraz w serwisach VOD. Kampania zagości również na citylightach w największych miastach w Polsce.

Zapraszamy do obejrzenia spotu oraz zapoznania się z przekąskowym profilem „Co Ci szkodzi”: https://www.facebook.com/CoCiSzkodzi

 

 

Data rozpoczęcia kampanii: 10.03.2014 r.

Agencja odpowiedzialna za przygotowanie spotu: Brainbox

Dom Mediowy: Mindshare

Informacje o marce TYMBARK

Marka Tymbark jest zdecydowanym liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są doskonale znane również na rynkach zagranicznych - w blisko 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie,Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA,Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze.

Tymbark to także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek na polskim rynku. W jej portfolio znajdują się produkty szczególnie cenione przez konsumentów m.in.: owocowe i warzywne soki 100% bez dodanego cukru, soki 100% dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, a także nektary, napoje i koktajle owocoweo wysublimowanych kompozycjach smakowych. Produkty Tymbark swój wyjątkowy smak zawdzięczają wyselekcjonowanym, dojrzałym owocom, dostarczanym przez najlepszych i sprawdzonych dostawców. Tymbark buduje swoją pozycję poprzez innowacyjność i elastyczność w reagowaniu na nowe wyzwania rynkowe, kreuje trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS