Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-08-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Finaliści pierwszej rundy konkursu „Samsung Gear App Challenge”

Firma Samsung Electronics zaprezentowała 200 aplikacji, które zakwalifikowały się do pierwszej rundy konkursu Samsung Gear App Challenge 2014. Konkurs został ogłoszony w maju, a jego celem jest wsparcie deweloperów z całego świata przy tworzeniu aplikacji przeznaczonych dla urządzeń klasy wearable firmy Samsung.

W sumie zgłoszonych zostało 980 aplikacji z wielu dziedzin, w tym aplikacja LBS (ang. Location Based Service - usługi oparte na lokalizacji), aplikacja zarządzająca harmonogramem, czytnik kanałów RSS, gra podłączona do Samsung Gear oraz wiele innych. Deweloperzy biorący udział w konkursie pochodzą z 69 krajów, m.in. z Polski, USA, Korei Południowej oraz Indii.

Jesteśmy zachwyceni ogromnym zainteresowaniem, jakim cieszy się nasz konkurs wśród deweloperów na całym świecie. Urządzenia klasy wearable, a także dostarczanie nowych i wartościowych doświadczeń użytkownikom tych produktów to dla nas źródło niezmiernej radości - mówi Won-Pyo Hong, prezes i dyrektor działu Media Solution Center firmy Samsung. Sukces naszego konkursu ukazuje potencjał wzrostowy dotyczący rynku urządzeń tej kategorii. Firma Samsung będzie nadal prowadzić prace nad budową przyjaznego środowiska dla deweloperów, a także nad wzbogacaniem doświadczeń użytkowników, jeśli chodzi o te urządzenia.

Spośród zgłoszeń do konkursu w pierwszej rundzie zostanie wyłonionych 200 uczestników. O ich wyborze zadecyduje znajomość funkcji zegarka Gear, użyteczność aplikacji oraz ich oryginalność. Każdy z uczestników otrzyma nagrodę w wysokości 2000 dolarów i przejdzie do kolejnej rundy konkursu. Druga runda rozpocznie się pod koniec sierpnia i podczas niej zostanie wyłonionych 40 finalistów. Każdy z nich będzie miał szansę na otrzymanie nagród o wartości 850 000 dolarów.

Samsung Gear App Challenge potraktowaliśmy jako doskonałą szansę na wyróżnienie się w nowym ekosystemie aplikacji. Dodatkowo zależy nam oczywiście na zdobyciu rozgłosu poza Polską. Ma to dla nas tym większe znaczenie, iż idea wearables doskonale komponuje się z misją Listonic. Zarówno smartwatche jak i mobilna lista zakupów są inteligentnymi akcesoriami pomagającymi utrzymać zdrowy tryb życia – Filip Miłoszewski, polski laureat pierwszego etapu konkursu Samsung Gear App Challenge.

Aplikacja Listonic to wygodna lista zakupów, która usprawnia codzienne zakupy, pomaga zrobić je szybciej i wygodniej. Dodatkowo podpowiada jak najlepiej wykorzystać kupowane produkty oraz informuje o aktualnych promocjach. Listonic jest jedną z najpopularniejszych polskich aplikacji mobilnych.

Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę główną w wysokości 100 000 dolarów. Jedno spośród 10 najlepszych zgłoszeń otrzyma w drodze głosowania nagrodę publiczności – „Popular Choice Prize”. Zwycięzca w tej kategorii otrzyma samochód BMW i3.

Finałowa dziesiątka zostanie ogłoszona podczas konferencji 2014 Samsung Developers Conference (http://www.samsungdevcon.com/), która odbędzie się w Moscone West Center w San Francisco w Kalifornii w dniach 11 - 13 listopada. Każdy z finalistów otrzyma możliwość prezentacji podczas konferencji oraz zademonstrowania swoich aplikacji.

Aby zapoznać się z 200 finalistami pierwszej rundy, zapraszamy do odwiedzenia strony konkursu Samsung Gear App Challenge http://gearapp.challengepost.com/.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS