Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-02-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

F&F Store w Blue City

Za kilka dni, 1 marca w Blue City otwiera się pierwszy salon znanej brytyjskiej marki odzieżowej F&F. Otwarciu towarzyszyć będą wyjątkowe atrakcje, a na pierwszych 100 klientów czekają specjalne upominki.

W czwartek 1 marca, o godzinie 10:00 brytyjska marka modowa F&F otwiera swój pierwszy samodzielny sklep w Polsce. W salonie o powierzchni 750 m2, położonym na poziomie +1 warszawskiego Centrum Handlowego Blue City, znajdzie się duży wybór ubrań i dodatków z damskich i męskich kolekcji F&F, F&F Black i F&F Blue, bielizna oraz biżuteria. Dostępne będą też kosmetyki do makijażu F&F Made Up, perfekcyjnie dostosowane do bieżących trendów i kolekcji.

F&F oferuje ubrania i dodatki inspirowane aktualnymi kolekcjami światowych projektantów, w których można czuć się wygodnie i stylowo, nie wydając przy tym fortuny. Już od ponad trzech lat marka cieszy się w Polsce wciąż rosnącą popularnością. Kolekcje F&F są bogate i zróżnicowane: dla kobiet i mężczyzn w różnym wieku, odpowiednie do pracy, na przyjęcie lub weekendowy spacer, wychodzące naprzeciw klasycznym upodobaniom oraz trafiające do osób bardziej odważnych, eksperymentujących z modą. Główne linie damskiej kolekcji F&F na sezon Wiosna/Lato 2012: Sport Luxe, Great Gatsby i Urban Tribal to propozycje na stylizacje z charakterem i pomysłem. W tym sezonie nie zabraknie więc wyraźnie sportowych krojów w wydaniu glamour, plisów i lekkich tkanin inspirowanych stylem retro czy przyciągających oko etnicznych printów w ciepłych kolorach lata. Dla Panów marka F&F przygotowała eleganckie garnitury w modnych krojach i kolorach, propozycje na mniej oficjalne okazje utrzymane w stylu studenta brytyjskiego college’u oraz duży wybór ubrań czysto casualowych, idealnych dla wakacyjnych globtroterów. Wszystko jak zawsze w F&F: modne, w przystępnych cenach i dobrej jakości.

Więcej o F&F:

- Marka F&F została wprowadzona na rynki Europy Centralnej (Polska, Czechy, Słowacja i Węgry) w

2008 roku.

- F&F Store w warszawskim centrum Blue City będzie obejmował wszystkie linie F&F z wyjątkiem linii

dziecięcych.

- 11 krajów, w których dostępna jest marka F&F, to: Czechy, Wielka Brytania, Irlandia, Polska, Węgry,

Turcja, Słowacja, Malezja, Tajlandia, Chiny i Korea.

- Szeroka oferta modnych ubrań F&F w Europie Centralnej obejmuje:

F&F: dobrej jakości, modne wzory dla każdego

F&F Black: kolekcja garniturowa

F&F Blue: kolekcja jeansowa

Lokalizacja: poziom „1”,Czas: 1marca 2012 r.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue Cityto ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl

Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS