29 stycznia br. ruszyła kolejna odsłona konkursu „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” organizowanego przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. W jej ramach na miłośników dużego ekranu oraz chrupiących wafelków czekają atrakcyjne nagrody. Poza szeroko zakrojoną kampanią komunikacyjną, obejmującą telewizję, VOD, media społecznościowe, Internet oraz punkty sprzedaży, działania zostaną rozszerzone o promocję w kinach na terenie całej Polski.
Aktywacja konsumencka oraz cała kampania związana z promocją tegorocznej odsłony "Familijnych Wieczorów Filmowych" jest dla nas niezmiernie ważna, o czym świadczy szeroki zakres działań promocyjnych. Materiały reklamowe będą obecne nie tylko w punktach sprzedaży, mediach społecznościowych, Internecie, VOD czy telewizji, ale także w komunikacji w ogólnopolskich sieciach kin - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Oprócz emisji spotów przed projekcjami filmów, w holach kin pojawiają się plakaty informujące o akcji oraz specjalne miejsca do robienia zdjęć. Dodatkowo marka Familijne została oficjalnym partnerem filmu „Emma i jaguar” w reżyserii Gilles’a de Maistre’a, którego premiera odbędzie się już 9 lutego br. Z tej okazji zaplanowana jest specjalna wafelkowa degustacja, a także okolicznościowy mural.
NOWOŚĆ Familijne Gofrowe słony karmel
Familijne to niekwestionowany lider w kategorii wafli rodzinnych. Teraz do oferty dołączają Familijne Gofrowe o wyjątkowym smaku słonego karmelu z dodatkiem soli morskiej. Jako jedyne na rynku łączą w sobie niezwykłą chrupkość kakaowego wafla z lekkim i obłędnie karmelowo-słonym musem, który sprawia, że Mus je schrupać... zanim znikną!
Akcja „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” potrwa do 31 marca 2024 roku. Więcej informacji dostępnych jest na oficjalnej stronie www.familijne.pl.