Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-11-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ewa Ziętek w kampanii CH Krokus

Na początku listopada 2011 r. ruszyła trzecia odsłona kampanii wizerunkowej Centrum Handlowego Krokus w Krakowie. Jej twarzą jest Ewa Ziętek.

Plakaty z wizerunkiem Ewy Ziętek kończą tegoroczną kampanię wizerunkową krakowskiego CH Krokus. W pierwszej, lutowej edycji twarzą kampanii była idolka nastolatek, aktorka i piosenkarka – Patrycja Kazadi. Drugą, wiosenną edycję wsparła znana i lubiana przez pokolenie dzisiejszych 30-latek aktorka Olga Bończyk. W ostatnim etapie kampanii nawiązano współpracę z Ewą Ziętek reprezentującą pokolenie kobiet dojrzałych, kojarzoną ostatnimi laty z rolą Marty Gabriel, właścicielki restauracji w serialu „Złotopolscy”.

„Ewa Ziętek to aktorka, z którą identyfikują się kobiety dbające przede wszystkim o rodzinę, w tym dzieci i wnuki, a dopiero na drugim miejscu o siebie i swój wygląd. Wizerunek aktorki pomoże nam dotrzeć do kobiet w kwiecie wieku, które należą do najbardziej wymagających klientek CH Krokus, a jednocześnie bardzo zainteresowanych ofertą naszego centrum handlowego”– mówi Katarzyna Najdzik, Marketing Manager Apsys Polska, Zarządca CH Krokus.

Plakaty z Ewą Ziętek oraz hasłem „Dobrze czuję się w miejscach, które znam. A ty?” pojawią się na billboardach, zlokalizowanych w okolicy CH Krokus. Kampanię outdoorową wzmocnią materiały POS eksponowane wewnątrz galerii handlowej. W komunikacji szczególnie akcentowane są takie unikalne zalety centrum handlowego jak: doskonała lokalizacja, komfort i wygoda zakupów oraz przyjazna przestrzeń.

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Directors. Równolegle z kampanią outdoorową prowadzone są działania PR, które powierzono Effective Public Relations.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS