Sierpień 2011 — VIII Uliczna Bitwa Fotograficzna to doskonała zabawa – zdjęcia na temat DROGA NA SZCZYT każdy nadesłać może do północy, w czwartek 18 sierpnia br. – szczegóły na stronie: http://pokochajfotografie.pl/?page_id=5763. Finalna Bitwa odbędzie się 20 sierpnia 2011 o godzinie 20:00 na skwerze przy Zamku Piastowskim. Publiczność pod przewodnictwem Marka Arcimowicza stanie się jury wyłaniającym zwycięzców spośród autorów zdjęć, które zakwalifikowały się do finału – publicznej prezentacji na wielkim ekranie. Doskonałą jakość i wierność barw oraz ich nasycenie zgodne z oryginałami gwarantuje wysokiej jasności projektor Epsona Z8050W, który wykorzystany zostanie do prowadzenia prezentacji.
Laureaci dostaną wiele ciekawych i wartościowych nagród, w tym fotograficzną drukarkę Epson Stylus Photo PX720WD. Urządzenie drukuje zdjęcia przewyższające jakością odbitki z zakładu fotograficznego, a ponadto oferuje skanowanie, kopiowanie i druk dwustronny dokumentów. Wbudowany moduł Wi-Fi umożliwia bezprzewodową komunikację z komputerem i zdalny wydruk zdjęć.
Bitwa odbywa się w ramach Międzynarodowego Festiwalu Artystów Ulicy “Ulicznicy”. Epson jest partnerem imprezy.
Marek Arcimowicz (ur. 1972), juror tegorocznej Ulicznej Bitwy Fotograficznej, znany jest z niezwykłych fotografii, które wykonał w miejscach niedostępnych dla 99% z nas. Ze sprzętem fotograficznym dotarł w bardzo dzikie i odległe miejsca. Obserwował i utrwalił zarówno piękne krajobrazy, jak i ludzi zmagających się z naturą i swoją własną słabością. Z wykształcenia architekt-planista, instruktor narciarstwa, a od kilkunastu lat zawodowo fotograf od „zadań specjalnych“. Przez lata pracował multidyscyplinarnie – łącząc funkcję fotografa, testera i projektanta sprzętu.
Pracuje dla liczących się klientów i największych agencji reklamowych w Polsce i za granicą. Z aparatem „zaliczył“ wszystkie strefy geograficzne. Od roku 2000 do 2004 był członkiem fotograficznej agencji PORTFOLIO. Również od 2000 r. współpracuje z polską edycją magazynu „National Geographic”, gdzie opublikował kilka reportaży. Poza tym jego prace i artykuły publikowano na łamach m.in.: “National Geographic Traveller”, „Podróże”, „Focus”, „GEO”, „CHIP – Photo-video-digital”, „Góry”, „Voyage”, „Newsweek”, „Wiedza i Życie”, „Gazeta Wyborcza”, „Foto-Pozytyw”. Jego prace były eksponowane na kilkunastu wystawach indywidualnych i zbiorowych, w tym na wystawie “Oczami Fotografów National Geographic”. Wielokrotny juror konkursów fotograficznych. Uczestnik XII i XIII Biennale Fotografii Górskiej (jest dwukrotnym laureatem I nagrody). Od roku 2005 członek światowej “stajni” fotografów LOWEPRO. Wspierany ponadto przez PELI, MERRELL i TILAK. Obecnie redaktor i “frontowy” fotograf Magazynu “GÓRY”. Prowadzi mobilne studio foto/graficzne – żyje i pracuje w międzykontynentalnym rozkroku. Poza pracą – mieszka z żoną, dwójką dzieci i psem w górach.
Informacje o firmie Epson
Epson jest globalnym liderem w dziedzinie obrazowania i innowacji. Epson dąży do tego, by przekraczać oczekiwania klientów, tworząc kompaktowe, energooszczędne i precyzyjne technologie. Oferta produktów firmy obejmuje drukarki oraz projektory 3LCD do zastosowań biznesowych i domowych, a także inne urządzenia elektroniczne i ciekłokrystaliczne.
Grupa Epson, kierowana przez Seiko Epson Corporation z Japonii, zatrudnia na świecie ponad 80 tys. pracowników w 102 spółkach. Epson szczyci się stałym wkładem w globalną ochronę środowiska, a także w funkcjonowanie społeczności, w których działa.
Wizja środowiskowa 2050 – http://eco.epson.com
Epson Europe
Epson Europe BV z Amsterdamu to regionalna centrala grupy odpowiedzialna za Europę, Środkowy Wschód, Rosję i Afrykę. Zatrudniający 2400 pracowników oddział Epson Europe w roku fiskalnym 2009 osiągnął sprzedaż równą 1 875 milionom euro. www.epson-europe.com
Epson w Polsce
Według badań niezależnych audytorów rynku Epson w Polsce ma 16,5% udział w rynku popularnych drukarek atramentowych, 17,5% w rynku urządzeń wielofunkcyjnych (MFP). W zakresie projektorów WXGA w 2010 roku sprzedaż Epsona w Polsce wzrosła 4. krotnie. Epson ma 15% udział w sprzedaży projektorów w Polsce.
Dodatkowych informacji udzielają:
Epson Europe BV
Oddział w Polsce
Dorota Wódka-Kot
tel. (22) 375 75 16
e-mail: dorota.kot@epson.eu
Internet: www.epson.pl
Obsługa Prasowa i PR:
INDALO Public Relations, ul. Grochowska 341/281A, 03-822 Warszawa
komórka: 501 772 619 zbigniew.blewonski@indalo.pl