We środę 29 stycznia br. pracownicy Energii Dla Firm w ramach świętowania sukcesów spółki rozpoczęli niestandardową akcję promocyjną i wyszli zza swoich biurek. Można było ich spotkać na ulicach Warszawy. Skąd ten pomysł? - Dla nas inspiracją do wybrania takiej właśnie formy integracji naszych pracowników stał się tak naprawdę wygrany przetarg na sprzedaż energii dla Pałacu Kultury – mówi Anna Dziaduszyńska HR Manager Energii Dla Firm. W styczniu br. podpisaliśmy kontrakt, dzięki któremu PKiN zaoszczędzi na energii elektrycznej prawie 700 tys. zł w ciągu 9 miesięcy. Cieszymy się z wygranej, a świętując to zwycięstwo chcieliśmy podzielić się tym sukcesem z warszawiakami. Dlatego w ostatnią środę można nas było spotkać świętujących na stołecznych ulicach – dodaje Dziaduszyńska.
Zamysłem całej akcji oprócz świętowania oraz integracji pracowników było także poznanie realiów pracy handlowca. Osoby, które na co dzień pracują za biurkiem często nie mają kontaktu z klientem, a dzięki tej akcji mogły stanąć z nim „twarzą w twarz”.
Czerwone czapki, szaliki i rękawiczki oraz pudełka z kokardami, to znak rozpoznawczy pracowników Energii Dla Firm podczas trwania całej akcji. Pracowników firmy można było spotkać na terenie całej Warszawy, a w szczególności w okolicach PKiN, który jest ich zwycięskim „trofeum”. Rozdawali cukierki oraz specjalnie przygotowane zniżkowe bony na energię elektryczną.
Jednodniowa akcja prowadzona była także w trzech wybranych centrach handlowych: M1 w Markach, Centrum Handlowym Janki oraz w Tesco,
przy ul. Górczewskiej w Warszawie.
Więcej informacji o spółce na www.energiadlafirm.pl