Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-10-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

Elektryzujacy weekend z Peugeot

W ostatni weekend października (28-30. 10.2011) na klientów Blue City czeka kolejna atrakcja, tym razem z branży motoryzacyjnej. Marka Peugeot przygotowała ekspozycję najnowszych modeli, w tym absolutny przebój - w pełni elektryczny i ekologiczny Peugeot iOn. Będzie można go nie tylko zobaczyć, dotknąć, ale też się nim przejechać.

W ostatni weekend października (28-30. 10.2011) na klientów Blue City czeka kolejna atrakcja, tym razem z branży motoryzacyjnej. Marka Peugeot przygotowała ekspozycję najnowszych modeli, w tym absolutny przebój – w pełni elektryczny i ekologiczny Peugeot iOn. Będzie można go nie tylko zobaczyć, dotknąć, ale też się nim przejechać. Jazdy testowe odbędą się na ostatnim piętrze parkingu wielopoziomowego. Wraz z Peugeotem zaprezentuje się jego partner e+ – pierwsza polska firma dostarczająca kompletny pakiet usług pozwalający w pełni cieszyć się z korzystania z auta elektrycznego. e+ posiada własne punkty doładowań pojazdów elektrycznych w najlepszych galeriach handlowych Warszawy, w tym w Blue City.

Podczas weekendu Peugeot zaprezentuje się jako lider w zakresie ochrony środowiska. Przez ostatnie lata koncern pełni rolę rozjemcy pomiędzy ludźmi ich samochodami, a środowiskiem naturalnym. We wszystkich modelach marki proponowane są silniki najnowszej generacji, nie tylko oszczędne, ale przede wszystkim dbające o środowisko. Peugeot jest jednym z pierwszych producentów, który wprowadza na rynek samochód w 100% elektryczny, o zerowej emisji spalin. iOn został zaprojektowany z myślą o jeździe w mieście i obszarach podmiejskich. Jest dynamiczny, zwrotny, kompaktowy, oferuje komfortowe warunki podróżowania dla czterech dorosłych osób.

Zapowiadany weekend będzie nie tylko wspaniałą okazją do poznania i przetestowania samochodu z napędem elektrycznym, lecz także zaznajomienia się z innymi modelami Peugeot wystawionymi na ekspozycji. Wśród nich będą: Peugeot 508 SW, 5008, 3008, RCZ, 308 CC.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue Cityto ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl

Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity

PEUGEOT Polska jest oficjalnym importerem samochodów, części zamiennych i akcesoriów marki Peugeot w Polsce. Powstała na przełomie 1992 i 1993 roku i jest filią Automobiles Peugeot.

PEUGEOT należy do producentów oferujących gamę modeli wszystkich segmentów samochodów, którą nieustannie wzbogaca, zaczynając od najmniejszych 107, 206+, 207, 308 aż po modele wyższej klasy 508. .

Niewątpliwie należy podkreślić, iż we wszystkich modelach marki Peugeot proponowane są silniki najnowszej generacji, nie tylko oszczędne, ale przede wszystkim dbające o środowisko. Jeden samochód na 6 sprzedanych emituje mniej niż 120 g CO2/ km. Marka ma również silną pozycję na rynku pojazdów dostawczych. Cieszące się dużym uznaniem modele Bipper, Partner i Boxer to efekt wieloletnich doświadczeń firmy- samochody te przeznaczone są przede wszystkim do przewozu ładunków, a ich wielofuncyjność zapewnia możliwość zabudowy na życzenie klienta.

Peugeot Polska jest partnerem polskiej Prezydencji i przekazała 117 samochodów osobowych służących do obsługi spotkań organizowanych w Polsce w drugiej połowie roku.

Więcej informacji na www.peugeot.pl

Spółka e+ jest pierwszym na polskim rynku integratorem dostarczającym kompletny pakiet usług dla użytkowników pojazdów elektrycznych. Zapewnia dostęp do własnej sieci punktów doładowań, finansowanie (w tym leasing lub wynajem), serwis, ubezpieczenie i assistance pojazdu. Obecnie e+ oferuje klientom pojazdy Mitsubishi i-MiEV, Peugeot iOn oraz Tazzari.

W maju 2011 roku e+ uruchomiła 12 punktów doładowań zlokalizowanych w warszawskich centrach handlowych, odwiedzanych przez dziesiątki milionów klientów rocznie: w Galerii Mokotów, Arkadii, CH Warszawa Wileńska i Blue City. Firma, której strategicznym celem jest budowanie rynku elektrycznej mobilności w Polsce, kieruje ofertę głównie do firm oraz instytucji publicznych, którym bliskie są wartości społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), innowacyjności, nowych technologii oraz świadomość ekologiczna.

Większościowym udziałowcem e+ Sp. z o.o. jest Polenergia S.A., mniejszościowym partnerem firmy jest działająca w Polsce i na rynkach światowych spółka Alva Technologies, która dostarcza pełną ofertę najnowocześniejszej infrastruktury, służącej doładowywaniu samochodów elektrycznych.

Więcej informacji na www.electricmobility.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS