Drugi tytuł z portfolio wydawniczego United Label – Eldest Souls, pixel’artowy RPG bossrush, osiągnął próg rentowności w ciągu 20 pierwszych dni sprzedaży, zwracając wszelkie nakłady poniesione na produkcję i marketing gry. Według potwierdzonych danych sprzedażowych ze wszystkich platform, od dnia premiery – 29 lipca do 18 sierpnia, liczba kopii gry przekroczyła 44 tys., a przychody z jej sprzedaży wyniosły ponad 1,5 mln zł, po wcześniejszym potrąceniu prowizji dla platform dystrybucyjnych oraz współwydawcy - CI Games.
Dominującą platformą jest PC. Na Steam oraz innych platformach sprzedano blisko 28 tys. kopii gry. Na konsolach sprzedało się ok. 17 tys. sztuk (Nintendo 7 963, PlayStation 7 079 i Xbox 1 427). Na wishliscie Eldest Souls widnieje obecnie liczba ponad 236 tys. zainteresowanych.
- Osiągnięcie poziomu break even, jest dla nas fantastyczną wiadomością. Czekaliśmy z publikacją tej informacji, chcąc otrzymać od wszystkich platform potwierdzone dane sprzedażowe. Gra została przyjęta przez graczy bardzo pozytywnie, zdobywając wysokie noty w czołowych serwisach branżowych. Widzimy stały progres naszych działań wydawniczych. Debiutancki tytuł – Röki osiągnął zwrot kosztów po blisko 8 miesiącach, Eldest Souls z kolei przekroczył ten próg już po 20 dniach. To zdecydowanie dobry kierunek i liczymy na to, że Tails of Iron osiągnie podobny rezultat.
– mówi Darren Newnham, prezes United Label.
Prezes United Label dodaje, że gra jest zdecydowanie longsellerem, a Spółka zamierza sukcesywnie konwertować wishlistę na liczbę sprzedanych sztuk poprzez okresowe promocje sprzedażowe. W jego ocenie Eldest Souls będzie miał istotny wpływ na wyniki Spółki do co najmniej 2023 r. Po pokryciu nakładów na produkcję i marketing gry, Spółka będzie dzieliła się przychodami ze sprzedaży gry z deweloperem - Fallen Flag Studios, przy czym zachowa znaczący udział w przychodach ze sprzedaży.
Obecnie United Label koncentruje się na grze Tails of Iron, której multiplatformowa premiera jest zapowiedziana na 17 września 2021 r.