W ramach usługi eGO! proponowane jest także skorzystanie z opcji zaawansowanych, np. poszerzenie aplikacji o funkcjonalność dla second screenu: automatyczne rozpoznanie oglądanego kanału na dużym ekranie TV i poszerzenie informacji o nim np. na tablecie. Istnieje również propozycja personalizacji aplikacji mobilnej według wymagań operatora w zakresie ikony i nazwy aplikacji, jak i kontentu jaki zawiera. eGO! zapewni dostęp do kanałów TV i nagrań, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
Udogodnieniem dla końcowego użytkownika jest łatwy sposób aktywacji usługi eGO! na platformie „Twój Tivik”, będącej interaktywnym portalem informacyjno-rozrywkowym dostępnym na dekoderach ADB. Wdrożenie usługi eGO! jest dla operatorów szansą na spersonalizowanie oferty i zaproponowanie abonentom dodatkowych opcji, bez inwestycji w kosztowne zaplecze technologiczne – EVIO zajmie się wdrażaniem usługi od strony nadawczej i odbiorczej. Wejściowe materiały wideo oraz kanały linearne są odpowiednio dostosowane do różnych rozdzielczości, jak i zmiennych prędkości połączenia.
Współczesny odbiorca stał się wybredny. Jest zapracowany i bardzo dba o swój czas, zarówno zawodowy, jak i prywatny. Rozwój Internetu wypracował w nim również inną cechę – pragnie mieć wszystko na wyciągnięcie palca surfującego po dotykowym ekranie. Dotyczy to zarówno dostępu do informacji potrzebnych np. do wykonywania pracy zawodowej, jak również dostępu do rozrywki, której chce w czasie wolnym. EVIO Polska rozumie te wymagania, o czym świadczy kompleksowe i innowacyjne portfolio usług, wśród których jest właśnie eGO!, skierowane do przedsiębiorczych operatorów.
więcej informacji: Magdalena Jabłońska, m.jablonska@evio.pl