Polka w ciąży i GAP Hello Warsaw to dwie kampanie Headlines Porter Novelli, które znalazły się w gronie nominowanych do nagrody SABRE za 2012 rok.
Sieć Porter Novelli otrzymała w sumie 12 nominacji, z czego 2 dla Headlines Porter Novelli. Projekt Polka w ciąży otrzymał nominację w kategorii przeznaczonej dla krajów bałtyckich. Kampania Polka w ciąży zrealizowana została dla firmy ADAMED, dotyczyła zagadnień związanych z ciążą, w tym tych wcześniej przemilczanych, jak poronienia i niepłodność. Została nagrodzona Złotym Spinaczem 2012 w kategorii: kampania edukacyjna.
Drugą kampanią Headlines Porter Novelli nominowaną do SABRE Awards jest GAP Hello Warsaw. Projekt znalazł się na liście nominowanych w kategorii „Retailers”. Hello Warsaw. to działania zrealizowane z okazji wprowadzenia marki GAP do Polski, kampania nominowana była do Złotych Spinaczy 2012 w kategorii: launch produktu.
„Nominacje przyjęliśmy z ogromną radością – zarówno „nasze” polskie, jak i innych krajów należących do sieci Porter Novelli – cieszymy się więc podwójnie. Stanowią obiektywne potwierdzenie oferowanej przez nas jakości usług i zachęcają do dalszego doskonalenia i rozwoju” – komentuje Joanna Pruszyńska – Witkowska, CEO Headlines Porter Novelli.
Od 17 lat Headlines Porter Novelli jest wiodącą agencją PR w Polsce, od 7 lat wchodzi w skład globalnej sieci Porter Novelli. Od wielu lat odnosi sukcesy w prowadzeniu projektów z obszaru ochrony zdrowia, wprowadzaniu na rynek leków OTC/Rx oraz tworzeniu kampanii świadomościowych – m.in. kampania Chronię życie przed rakiem szyjki macicy, kampania profilaktyczna Badaj znamiona, wprowadzenie na polski rynek plastrów antykoncepcyjnych Evra.