Dominika Szczechowicz została dyrektorem artystycznym Grupy #PolskieMedia. Będzie odpowiadała za komunikację wizualną Grupy, jej spółek zależnych oraz projektów przez nie prowadzonych. Do jej kompetencji będzie należał również ogólny nadzór nad layoutem wydawanych przez #PolskieMedia magazynów i serwisów internetowych.
„W dobie szybko konsumowanych mediów obraz jest równie ważnym jeżeli nie najważniejszym elementem przekazu. Komunikacja wizualna jest kluczowa dla spółek działających na rynku mediów. Dominika Szczechowicz jest nie tylko wysokiej klasy profesjonalistką, wykształconym grafikiem z wieloletnim doświadczeniem dyrektora artystycznego, ale także osobą, która stale się dokształca, pracuje nad swoim warsztatem, śledzi najnowsze światowe trendy. Nie wątpię, że jej wkład w nasze media szybko zauważą i docenią czytelnicy” – mówi Michał M. Lisiecki, prezes zarządu Grupy #PolskieMedia.
Dyrektor artystyczny Grupy #PolskieMedia to nowe stanowisko w strukturze firmy. Skupia kompetencje, które do tej pory były rozproszone w studiach graficznych oraz w kilku innych działach Grupy. Dzięki temu identyfikacja #PolskieMedia nabierze spójności i wyrazistości. Już wkrótce spółka pokaże odświeżone logo oraz elementy nowej identyfikacji wizualnej przygotowane przez nową dyrektor artystyczną. Odświeżeniu uległa już również grupa logotypów powiązanych z projektami tygodnika „Wprost”, m.in. logo Człowiek Roku.
Dominika Szczechowicz jest z wykształcenia grafikiem, ukończyła Akademię Sztuk Pięknych. Była dyrektorem artystycznym tygodnika "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) i miesięcznika ”Cosmopolitan” (Marquard Media Polska). Wcześniej pracowała m.in. jako grafik w tygodniku ”Przekrój” (Edipresse Polska SA). Jest również organizatorką i przewodniczką kameralnych i pełnych pasji podróży po Japonii i promotorką japońskiego stylu życia. Z Japonii przywozi także wiele zawodowych inspiracji, obserwując najnowsze trendy w grafice prasowej i internetowej.
dostarczył infoWire.pl