Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-10-31

A A A POLEĆ DRUKUJ

Dogonić Justynę Kowalczyk. Konkurs Mercedes-Benz

17 października 2011 roku na profilu Facebook: Mercedes-Benz Polska, rozpoczął się specjalny konkurs z udziałem ambasadorki marki - Justyny Kowalczyk. Konkurs polega na ukończeniu 4-etapowej gry internetowej oraz udzieleniu odpowiedzi na pytanie finałowe.

Najciekawsze, dwie najbardziej kreatywne odpowiedzi zostaną nagrodzone bardzo cenną nagrodą – wyjazdem Mercedesem nowej Klasy M na narty do regionu Nassfeld w Austrii.

Aktywność ta jest niestandardowym wzmocnieniem tradycyjnej kampanii reklamowej (prasa, internet), która ma za zadanie promowanie systemu napędowego 4MATIC w samochodach marki Mercedes-Benz i wprowadzenie nowego modelu Klasy M na rynek.

Za organizację konkursu, stworzenie aplikacji oraz zakup mediów odpowiada MEC.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS