Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-08-25

A A A POLEĆ DRUKUJ

Dobry kurier na wagę złota – jak go znaleźć?

Jeśli prowadzisz biznes online i wysyłasz klientom towary za pośrednictwem kurierów, to wiesz, że dobry kurier jest ważnym elementem Twojej działalności. Powstaje jednak pytanie jak go znaleźć. Czy dobra firma kurierska to taka, która jest najtańsza? A może liczy się coś innego?

Cena ma znaczenie

Koszt wysyłki należy do głównych czynników, które powinno się brać pod uwagę przy wyborze firmy kurierskiej. Zbyt wysoki może zniechęcić Twoich klientów do zakupu produktu u Ciebie. Jeśli to Ty, niezależnie od tego czy robisz to w ramach promocji czy zawsze, pokrywasz koszty przesyłki, to wysokość opłat za przesyłkę ma tym większe znaczenie. Jeśli wybrana firma kurierska okaże się zbyt droga, to Twój biznes może szybko stracić konkurencyjność i rentowność.

Czas jest w cenie

Okazuje się jednak, że nie tylko cena ma znaczenie. Ważne jest również to, żeby przesyłki dotarły na czas. Wielu klientów zamawia bowiem produkty dwa dni przed urodzinami dziecka czy weselem kuzyna i liczą na to, że dzięki skorzystaniu z usługi kurierskiej, zamówienie dotrze do nich na czas.

Warto więc sprawdzić jak wygląda kwestia terminów doręczeń. Czy jest gwarancja, że towar nadany do określonej godziny w danym dniu, następnego dnia będzie już w miejscu docelowym. Można również sprawdzić czy rozważana firma kurierska oferuje opcję przesyłek ekspresowych. Dzięki nim klient będzie mógł otrzymać zamówienie w terminie nawet wtedy, gdy zamówienie zostawi na ostatnią chwilę.

Dobry kurier dba o przesyłkę

Ostatnim ważnym kryterium przy wyborze kuriera jest kwestia związana z dbałością o przesyłkę. Jeżeli dostajesz sygnały, że przesyłki docierają do klientów w stanie, który sugeruje, że kurierzy nie dbali o nie w należyty sposób, to znak, że firma kurierska powinna zostać zmieniona.

Dobry kurier dobrze traktuje każdą przesyłkę, dzięki czemu dotrze do klienta w stanie nienaruszonym. Jeśli handlujesz towarami delikatnymi, które mogą się zniszczyć w trakcie transportu, kwestia ta ma pierwszoplanowe znaczenie.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS