Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-07-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Disco:VR zrealizuje plan bycia największym centrum wirtualnej rozrywki w Europie

Funkcjonujący od 2016 roku Disco:VR zrealizuje swój plan bycia największym centrum wirtualnej rozrywki w Europie przy wsparciu akcjonariatu społecznościowego. Od 27 lipca rusza sprzedaż akcji firmy. Do upowszechniania wirtualnej rzeczywistości może się dołożyć każdy fan tej rozrywki. Wystarczy zainwestować 50 zł w akcję firmy i stać się jej współwłaścicielem. Pozyskany ze sprzedaży akcji kapitał przeznaczony będzie m.in. na rozwój kolejnych salonów, technologii do gry w świecie VR i co najważniejsze na rozwoju wirtualnych dyscyplin sportowych.

Twórca popularnego Bobby Burgera z rozmachem realizuje kolejne projekty biznesowe. Założony przez niego w 2016 roku salon Disco:VR to koncept, który ma szansę skalować się w Polsce i za granicą. Bogumił Jankiewicz chce realizować swoją wizję rozwoju przy społecznościowym wsparciu fascynatów VR, społeczności mniejszych i większych inwestorów Beesfund.com.

Akcjonariuszem może zostać każdy, kto ma w portfelu przynajmniej 50 zł. To w ich ręce firma odda 8 tysięcy akcji, które można nabyć przez stronę: www.akcjavr.pl. W sumie Jankiewicz planuje zebrać 400000 zł i przeznaczyć je na stworzenie nowych salonów Disco:VR. Część budżetu wesprze konstrukcję i otwarcie linii produkującej autorskie stanowiska VR pozwalające uzyskać kompletne wrażenie ruchu całego ciała. Ale to nie wszystko.

“Naszym celem jest zbudowanie w ciągu 2 lat sieci 60 salonów a wraz nimi nowej gałęzi e-sportu opartej o społeczność graczy VR, którzy będą mieli możliwość trenować i brać udział w zawodach globalnej sieci salonów Disco:VR. W tym celu budujemy kompleksowy ekosystem urządzeń do VR, który pozwoli nam na skalowanie biznesu, tak w ramach rozwoju własnej sieci lokali jak i za pomocą modelu franczyzowego.” przekonuje Bogumił Jankiewicz.

“Globalna rewolucja wirtualna to już fakt, Disco:VR jest na to najlepszym dowodem. Zwrócenie się do społecznościowego akcjonariatu po kapitał na rozwój firmy, jest moim zdaniem mądrym i strategicznym posunięciem. Nie da się zrobić rewolucji bez ludzi, a to właśnie oni wesprą rozwój Disco:VR swoim kapitałem. Będąc współwłaścicielami firmy, to w ich interesie będzie głoszenie sukcesu spółki i budowanie jej popularności.” - podkreśla Arkadiusz Regiec, prezes Beesfund.

W Disco:VR zainwestować może każdy bez względu na zasobność portfela. A każdy inwestor, poza oczywistymi benefitami, jak zostanie współwłaścicielem sieci salonów wirtualnej rozrywki i uczestniczeniem w przyszłych zyskach, weźmie udział w dedykowanych dorocznych imprezach. Osoby, które zakupią więcej niż 25 akcji otrzymają kartę akcjonariusza z 25% rabatem na korzystanie z oferty salonów.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Disco WTMH S.A.

DISCO:VR to sieć salonów oraz największe w Polsce centrum gier wirtualnej rzeczywistości, w którym przetestujesz możliwości HTC Vive, Oculus Rift czy Samsung Gear, a także spróbujesz swoich sił w starciu z samochodowymi symulatorami. Znajdziecie tu także pizzę dla prawdziwych ninja i kosmiczny bar. Na miejscu regularnie odbywają się również pokazy filmowe, spotkania z twórcami gier oraz inne wydarzenia kierowane do pasjonatów nowych technologii. DISCO:VR umiejętnie łączy nostalgię za salonami gier arcade z cybernetyczną futurologią, dlatego znajdziemy tu też takie perełki jak konsola Atari i automaty arcade z lat 90-tych. Celem ekipy DISCO:VR od samego początku było stworzenie miejsca, w którym można nie tylko doświadczyć VR, ale też poczuć towarzyszący zjawisku klimat.

O Beesfund

Beesfund jest jedyną platformą w Europie Środkowo-Wschodniej, która współpracuje przy emisjach akcji  Spółek Akcyjnych i Spółek Komandytowo-Akcyjnych. Po przeprowadzonej emisji pomaga także w procesie dalszego pozyskania kapitału na rozwój. Na swoim koncie mają współpracę z takimi podmiotami jak: Browar Inne Beczki, Migam.org, InPay, Towarzystwa Biznesowe, Faktorama, Cydrownia.

Emisja za pomocą platformy Beesfund niesie dla przedsiębiorcy szereg korzyści. Jest to przede wszystkim zbudowanie społeczności inwestorów wokół firmy oraz okazja do przeprowadzenia kampanii PR-owej i marketingowej. Przeprowadzenie emisji to także wycena wartości biznesu, która może przełożyć się na zainteresowanie potencjalnych inwestorów strategicznych. Z innej strony to też szansa dla pracowników firmy, aby stać się akcjonariuszami biznesu, w którym są zatrudnieni. Najważniejsze jednak jest to, że firmy mogą pozyskać kapitał w wysokości 100 tys. euro i przygotować się do debiutu spółki na NewConnect lub GPW.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS