Startuje nowa odsłona serwisu direct.money.pl. Marka, pod którą Grupa Wirtualna Polska prowadzi działalność w obszarze e-commerce’u finansowego, stawia na zasięg, profesjonalizm i nowoczesne narzędzia. Direct.money.pl to m.in. porównywarka ponad 1000 produktów finansowych oraz ubezpieczeniowych aż 140 instytucji oraz program afiliacyjny, w kramach którego działa 3500 partnerów oraz współpracuje kilkudziesięciu blogerów finansowych. Wprowadzenie nowego serwisu wspiera kampania wizerunkowa pod hasłem „Łączymy Polaków ze światem finansów”. Aktywności te poprzedził rebranding marki.
EKSPERCI W FINANSACH
Startowi serwisu w nowoczesnym kształcie towarzyszy też zmiana logo direct.money.pl – opatrzono je wiele mówiącym hasłem „eksperci w finansach”. Pozycjonuje ono finansowy e-commerce spod szyldu Grupy Wirtualna Polska jako specjalistę w doradzaniu Polakom w wyborze produktów finansowych w internecie i poza nim. Twórcy serwisu chcą, by direct.money.pl był platformą pierwszego wyboru, jeśli chodzi o porównywanie i zakup produktów finansowych i ubezpieczeniowych dostępnych na rynku.
- Direct.money.pl to serwis 2.0 odpowiadający potrzebom i wysokim wymaganiom współczesnych konsumentów zainteresowanych produktami finansowymi. Zapewnia nie tylko nieograniczony do nich dostęp, 24/7, z komputerów stacjonarnych, laptopów, urządzeń mobilnych, ale też profesjonalną obsługę Call-Center i szybki kontakt SMS. W ofercie serwisu jest w tej chwili ponad 1000 pozycji: kredytów, szybkich pożyczek, lokat, kart i kont, ubezpieczeń, produktów oszczędnościowych oraz inwestycyjnych, a także energetycznych i komunikacyjnych ze 140 instytucji – mówi Konrad Pluciński, Manager ds. Komunikacji i Rozwoju Produktów Finansowych.
Serwis pozwala nie tylko wybrać i zamówić produkt online lub offline, ale jednocześnie edukuje użytkowników. Nowa odsłona direct.money.pl stawia na wysokiej jakości, specjalistyczny kontent.
- Skupiamy się na wiarygodnym doradztwie, za którym stoi zespół fachowców z wieloletnim stażem w branży finansowej. Dzielimy się z użytkownikami ekspercką wiedzą w poradnikach, rankingach produktów, artykułach poruszających tematy finansów i oszczędzania. Zawiłe i często skomplikowane kwestie staramy się przedstawiać w sposób zrozumiały i jasny dla każdego – podkreśla Konrad Pluciński.
LOGO I KAMPANIA
Logo direct.money.pl nawiązuje do money.pl. Lifting logo sprzężono ze zmianą strony głównej serwisu.
- Użytkownik ma przed sobą przejrzystą, w pełni responsywną stronę, z intuicyjną belką nawigacyjną. W nowatorski i praktyczny sposób podeszliśmy do tematu porównywania produktów finansowych, oddając użytkownikom przyjazne narzędzia do takich zestawień – mówi Edyta Kulej-Dziergowska, Specjalista ds. performance i e-mail marketingu. – W tej dziedzinie oferujemy w pełni autorskie rozwiązania technologiczne. Nasze narzędzia pozwalają użytkownikowi np. określić jego profil kredytowy i oszacować zdolność do zaciągnięcia finansowych zobowiązań. Do tego rekomendujemy „uszytą” pod konkretnego klienta ofertę z najlepszymi produktami i analizą słabych oraz mocnych stron ofert bankowych. Klient otrzymuje od nas szczegółowy opis oferty wraz z rekomendacją. Zupełnie jak u tradycyjnego doradcy, tylko że szybciej i wygodniej.
Projekt wspiera kampania wizerunkowa pod hasłem „Łączymy Polaków ze światem finansów”. Podkreśla najważniejsze cechy marki: dostępność, kompleksowość, najszerszy zasięg – oparty o kanały własne, money.pl i Wirtualnej Polski, umożliwiające wielostronny dostęp do usług finansowych. Przekaz ma ugruntować w odbiorcach przekonanie, że direct.money.pl to funkcjonalna platforma, która skutecznie, codziennie łączy Polaków ze światem ich finansów.
REKLAMA I SPRZEDAŻ
Zmieniony serwis oferuje nowe możliwości reklamowe, w tym szereg rozwiązań niestandardowych, m.in. kampanie SMS do zweryfikowanych użytkowników portalu, akcje e-mailingowe, prewalidację leadów czy sekcje specjalne w serwisie. Gwarantuje to dotarcie do właściwej grupy odbiorców zainteresowanych konkretnymi produktami finansowymi.
Sieć sprzedaży direct.money.pl wzmocniona jest również poprzez zasięg programu partnerskiego, funkcjonującego w modelu afiliacyjnym. Na platformie działa 3500 partnerów, aktywnie współpracuje z nią też kilkudziesięciu blogerów finansowych.
Money2Money i finansowysupermarket.pl w ramach direct.money.pl
Money2Money – finansowy program partnerski działający od 2004 roku. Skupia 3500 partnerów, oferując produkty z puli ponad 300 reklamodawców. Średnio w ciągu godziny sieć generuje 150 leadów. Od momentu startu Money2Money umożliwił pozyskanie kredytów dla swoich klientów, banków i innych instytucji finansowych na łączną kwotę ponad 2 miliardów złotych. Pośredniczył też w sprzedaży ponad 80 tysięcy rachunków bankowych.
Finansowysupermarket.pl – porównywarka produktów finansowych współpracująca z największymi instytucjami finansowymi w Polsce. W portfolio posiada oferty kredytów, szybkich pożyczek, lokat, kart, kont, ubezpieczeń oraz produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych.
Nowoczesny direct.money – http://direct.money.pl/
dostarczył infoWire.pl