Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-07-06

A A A POLEĆ DRUKUJ

Daria Widawska i Marzena Rogalska o tożsamości kobiety u boku mężczyzny

Już 8 lipca o godzinie 18 na scenie przed Empikiem w Galerii Krakowskiej Daria Widawska i Marzena Rogalska podzielą się refleksjami, jakie wzbudziła w nich lektura nowej powieści z cyklu Złota Kolekcja Jacobs Cronat Gold - „Żona Adama” Moniki Rakusa. Czy kobieta ma szansę być sobą u boku mężczyzny? Które oblicze kobiecości pozwala na samorealizację i szczęście? Co dzieli, a co łączy nas wszystkie?

Daria Widawska – ambasadorka akcji Złota Kolekcja Jacobs Cronat Gold tak mówi o „Żonie Adama”:

Czytając kolejną książkę ze Złotej Kolekcji Jacobs Cronat Gold rozmyślałam o tym, jak wiele my, kobiety musimy zapłacić za walkę o swoje szczęście. Szczególnie wtedy, gdy żyjemy boku takiego mężczyzny jak Adam - intelektualisty, egocentryka. Niespodziewana i tragiczna śmierć Adama oddala go na dalszy plan, a my poznajemy dwie kobiety jego życia.

Spotkanie 8 lipca w Galerii Krakowskiej poprowadzi Marzena Rogalska. Będzie to okazja do wspólnego zastanowienia się nad różnymi obliczami kobiecości. Przy filiżance Jacobs Cronat Gold porozmawiamy o roli mężczyzny w życiu kobiety i podążymy śladem dwóch całkowicie innych żon – Rity i Anny, których losy splótł ze sobą jeden mąż - Adam.

W dzisiejszym, zabieganym świecie trudno znaleźć czas na chwilę relaksu. Pragniemy połączyć rodzinne i zawodowe obowiązki, ale każda z nas po całym dniu potrzebuje momentu tylko dla siebie. Wymarzone popołudnie to dla wielu z nas wygodny fotel oraz filiżanka delikatnej, pełnej smaku kawy. Idealnym uzupełnieniem tego duetu jest dobra, kobieca literatura - np. ta ze Złotej Kolekcji Jacobs Cronat Gold.

Złota Kolekcja Jacobs Cronat Gold to zbiór najlepszych pozycji z kobiecej prozy. Wybrano do niej wyjątkowe książki, które zostały napisane przez kobiety z myślą o kobietach.  

Daria Widawska, która jest twarzą akcji Złota Kolekcja postanowiła sprawdzić się w roli recenzentki książek. Co miesiąc na stronie http://www.empik.com/zlota_kolekcja pojawiają się jej refleksje związane z nową pozycją ze Złotej Kolekcji. Swoimi przemyśleniami Daria będzie dzielić się także
na spotkaniach z czytelnikami w salonach Empik w różnych miastach w Polsce. 

W Złotej Kolekcji Jacobs Cronat Gold do tej pory pojawiły się następujące pozycje:

   "Siostrzane uczucia" autorstwa Małgorzaty Domagalik – w marcu;

   "Lato przed zmierzchem" Doris Lessing – w kwietniu;

   "Zupa z granatów" Marshy Mehran – w maju;

   "Europejka" autorstwa Manueli Gretkowskiej – w czerwcu;

   „Żona Adama” Moniki Rakusa – w lipcu.

 W sierpniu w Złotej Kolekcji ukaże się książka autorstwa Grażyny Plebanek „Nielegalne związki”.

 

Informacje o marce: 

Jacobs jest jedną z wiodących marek Kraft Foods. Jej tradycje sięgają Niemiec końca XIX wieku, kiedy 26-letni Johann Jacobs otworzył własny sklep z kawą w Bremie w 1895 roku.

Kawa rozpuszczalna Jacobs Cronat Gold wprowadzona została na polski rynek w 1995 roku i szybko stała się liderem wśród marek premium w segmencie kaw rozpuszczalnych. Dzięki wyjątkowemu połączeniu łagodnego smaku z intensywnym aromatem, każda filiżanka kawy Jacobs Cronat Gold zapewnia niepowtarzalną chwilę przyjemności i relaksu.

Swoją silną pozycję kawa Jacobs Cronat Gold zawdzięcza wysokiej jakości i charakterystycznym złotym kryształkom. Marka jest od 2008 roku wspierana kampanią reklamową „Zatrzymaj chwilę”, na którą składa się między innymi spot z udziałem aktorki Darii Widawskiej.


Kraft Foods Polska S.A.

W Polsce firma obecna jest od 1992 roku. Marki Kraft Foods w Polsce to kawy: Jacobs i Maxwell House, czekolady: Milka, Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3 Bit oraz oraz ciastka: LU GO, LU Petitki i Petitki Lubisie, Pieguski, Złotokłose, Pierniczki Alpejskie, Delicje i krakersy TUC. Firma Kraft Foods Polska S.A. jest liderem na rynku kawy i ciastek markowych w Polsce, zajmując jednocześnie wiodącą pozycję na rynku wyrobów czekoladowych*.

*Nielsen Retail Audit - 2009 r.

 

 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS