Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-03-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

ContentHouse rozpoczyna współpracę z Grupą PSB

Agencja ContentHouse rozpoczęła współpracę z Grupą PSB i wesprze działania strategiczno – analityczne w 2016 roku.


Współpraca agencji z Grupą PSB rozpoczęła się w marcu. Umowa została podpisana na 12 miesięcy. ContentHouse odpowiadać będzie za doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji marketingowej oraz doradztwo w obszarze mediów cyfrowych, m.in. ich wykorzystania do budowania efektywnej platformy sprzedażowej w internecie. Agencja realizować będzie również konsultacje UX dla serwisów Grupy PSB.

„Grupa Polskie Składy Budowlane to największa i najszybciej rozwijająca się sieć hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Nasza rola polega m.in. na analizie aktywności marketingowej Grupy PSB oraz opracowywaniu wytycznych zwiększających skuteczność w poszczególnych kanałach komunikacji ” – mówi Grzegorz Miłkowski, Managing Director agencji ContentHouse.

Grupa Polskie Składy Budowlane działa na rynku od 17 lat i zrzesza kilkaset małych i średnich firm, które prowadzą handel w 419 składach budowalnych, 208 marketach PSB-Mrówka, a także 45 centrach handlowych PSB-Profi. Grupa PSB wciąż się rozwija i planuje otwarcie kolejnych, nowoczesnych sklepów samoobsługowych PSB-Mrówka, a także placówek PSB-Profi. 





Słowa kluczowe:PSB, ContentHouse

Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS