Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-09-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

Carrefour Polska laureatem tytułu Superbrand

Już po raz drugi sieć handlowa Carrefour Polska została wyróżniona prestiżowym tytułem Superbrand. W piątej edycji konkursu na najsilniejsze marki konsumenckie obecne na polskim rynku, międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca w ponad 85 krajach, ponownie uhonorowała tym tytułem Carrefour Polska. Pierwszy raz tytuł Superbrand został przyznany firmie w roku 2009.

Według organizatora konkursu, tytuł i statuetka Superbrand to nie tylko prestiżowa nagroda przyznawana na całym świecie, ale również świadectwo zaufania, jakim konsumenci obdarzają nagrodzone marki. Zaufania co do jakości produktu, i co bardzo ważne, przestrzegania i promowania zasad fair play w rynkowej grze. Tytuł Superbrand przyznawany jest markom, które osiągnęły najlepszą reputację w swojej dziedzinie, i które w danej branży wypracowały sobie niezwykle silną pozycję. Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji Superbrands traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.

„Bardzo cieszymy się z faktu przyznania naszej firmie kolejnego tytułu Superbrand. Wyróżnienie to jest dla nas dowodem uznania zarówno ze strony konsumentów, jak i przedstawicieli branży reklamowo-marketingowej, którzy doceniają pracę naszych zespołów nad budowaniem wizerunku i marki Carrefour. Nagroda cieszy tym bardziej, że jest przyznana po raz kolejny, co świadczy o niesłabnącej pozycji marki, jaką jest Carrefour Polska" - mówi Maria Cieślikowska, Dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska.

Przyznanie Carrefour Polska tytułu Superbrand świadczy o tym, że poprzez przywiązanie do zasad uczciwej konkurencji i odpowiedzialności społecznej, firma jest jednym z liderów rynku i zajmuje wysoką pozycję biznesową. Tytuł ten świadczy również o doskonałej opinii, jaką marka Carrefour cieszy się wśród specjalistów. Co więcej, wyróżnienie to potwierdza fakt, że oferowane produkty oraz usługi sygnowane logo Carrefour cieszą się dużym uznaniem i zaufaniem klientów.

Superbrands to ranking marek organizowany w Polsce na zlecenie The Superbrands Ltd. Projekt ma na celu wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek obecnych na naszym rynku. Marki uczestniczące w projekcie Superbrands mogą posługiwać się specjalnym stemplem potwierdzającym przyznany im status. Pojawia się on na opakowaniach produktów, w reklamach oraz na papierach firmowych na całym świecie.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS