Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-05-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bridgestone przedstawia nową filozofię korporacyjną i odświeżone logo

1 Marca 2011, korporacja Bridgestone zaprezentowała nowy logotyp oraz hasło korporacyjne, które wpisują się w odświeżoną filozofię firmy – „The Bridgestone Essence”. Rebranding marki z okazji przypadającej w tym roku 80. rocznicy założenia Bridgestone Group stanowi element szerszej strategii mającej na celu wzmocnienie globalnego wizerunku firmy.

 „The Bridgestone Essence”: nowa filozofia korporacyjna Bridgestone

Misja grupy została oparta na słowach jej założyciela – „Służyć społeczeństwu produktami najwyższej jakości”. W celu właściwego wypełnienia tej misji, pracownicy Bridgestone Group dokładają wszelkich starań, by dostarczać światowej jakości produktów i usług, jednocześnie wspierając lokalne społeczności, w których żyją i pracują. Ten cytat, razem ze spójną kulturą korporacyjną oraz różnorodnością, która stanowi dziedzictwo firmy, składają się na filozofię „The Bridgestone Essence” – zbiór wspólnych wartości, z których mogą być dumni pracownicy firmy na całym świecie.

Nowa odsłona marki Bridgestone

Na odświeżony wizerunek Bridgestone składają się: nowy logotyp firmy, symbol korporacyjny oraz znak firmowy przedstawiający literę „B”. Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać otwartość firmy na ewolucję potrzeb konsumentów i zmiany jakie zachodzą w jej otoczeniu. Symbolizują one wartości takie jak siła i elastyczność w dostosowywaniu się do panujących warunków i stanowią ewolucję dotychczas stosowanych symboli reprezentujących moc i szybkość.

 Nowe hasło korporacyjne

Bridgestone Group to firma, która ceni różnorodność, dlatego we wszystkich krajach, w których działa, kładzie mocny nacisk na indywidualne podejście do klientów. By zobrazować tę postawę, w firmie przyjęto nowe hasło korporacyjne – „Your Journey, Our Passion” („Twoja droga, nasza pasja”).

Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie odświeżonej, jednolitej kultury korporacyjnej obowiązującej na całym świecie przy jednoczesnym wsparciu różnorodności i indywidualnych cech każdego z pracowników.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS