Warszawa, 16 kwietnia 2013 r. – Discovery Media, dział sprzedaży czasu reklamowego kanałów z portfolio Discovery Networks CEEMEA, rozpoczął z początkiem kwietnia międzynarodowy projekt dla marki SHARP. Celem kampanii, realizowanej na rynkach: polskim, rumuńskim, węgierskim, czeskim i słowackim, jest promocja największych telewizorów SHARP AQUOS LED o przekątnych 60, 70, 80 i 90 cali.
W ramach projektu dział Brand Partnership Discovery Media przygotował szereg niestandardowych formatów reklamowych, takich jak: smart ideas, partnerstwo kanału czy sponsoring w oparciu o kanały z portfolio Discovery Networks CEEMEA. Powstały także lokalizacje spotów telewizyjnych na rynki: węgierski, rumuński, czeski i słowacki. Wyłącznie w Polsce realizowany jest multisponsoring oparty na dotarciu do określonej grupy odbiorców na kanałach Discovery Channel i Discovery Science.
Smart Ideas to krótkie formy programowe prezentujące ciekawostki i idee powiązane z celami komunikacyjnymi partnera komercyjnego. Dla firmy SHARP Discovery Media wyprodukowało cztery wersje materiałów nawiązujących między innymi do base jumpingu czy piłki nożnej. Kreacje emitowane są w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w Rumunii (przykład http://youtu.be/avRMGKGjnv8).
SHARP AQUOS jest także sponsorem programów z pogranicza magii i nauki z serii „Więcej niż magia”, „Eksperymenty Derrena Browna”, czy „Oszukać umysł” emitowanych na Discovery Channel na wszystkich wyżej wymienionych rynkach. Sponsoring został uzupełniony zintegrowanym promo sponsorskim (http://www.youtube.com/watch?v=o8liMFgo_Is&feature=youtu.be).
Zarówno za część kreatywną, jak i produkcję materiałów odpowiedzialny jest dział Brand Partnership Discovery Media, który zajmuje się wdrażaniem niestandardowych rozwiązań w zakresie sprzedaży czasu antenowego.
„Bardzo nas cieszy regionalna współpraca z SHARP w ramach kampanii SHARP AQUOS. To jeden z pierwszych projektów zrealizowanych na taką skalę w ramach struktury Discovery Networks CEEMEA. Duża różnorodność niestandardowych form komunikacji w przypadku tej kampanii pokazuje, że dzięki doskonałemu rozumieniu marki, jesteśmy w stanie zaoferować innowacyjne i efektywne rozwiązania. Kolejnym atutem Brand Partnership jest regionalność – potrafimy planować i realizować niezwykle złożone projekty, koordynowane na kilku rynkach jednocześnie z naszej centrali w Warszawie” – mówi Dorota Żurkowska-Bytner, Vice President Ad Sales Development, Discovery Networks CEEMEA.
Kampania wystartowała z początkiem kwietnia i realizowana będzie w dwóch odsłonach.
Niestandardowe projekty w Discovery Media realizuje dział Brand Partnership Discovery Media, którym w Polsce kieruje Anna Korolczuk, Brand Partnership Manager Poland. Projekty międzynarodowe koordynuje Jacek Szymczyk, Brand Partnership Manager CEEMEA.
* * *
O DISCOVERY MEDIA
Discovery Media Polska to marka stworzona w ramach struktur Discovery Networks w Polsce do sprzedaży czasu reklamowego kanałów z własnego portfolio (Discovery Channel, Discovery Channel HD, TLC, ID, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World i Discovery Historia). Na polskim rynku działa od ponad dziesięciu lat, z sukcesem wdrażając szereg niestandardowych, kreatywnych rozwiązań w zakresie sprzedaży czasu antenowego. Dzięki innowacyjnej ofercie rozwiązań standardowych oraz niestandardowych, najwyższym standardom obsługi, znajomości grupy docelowej, wiedzy nt. rynku oraz doświadczeniu Discovery Media osiem razy zostało uznane Najlepszym Domem Sprzedaży Reklamy TV w dzisięcioletniej historii rankingu Media&Marketing Polska. W 2009 r. zespół sprzedaży Discovery wybrany został Najlepszym Zespołem Sprzedaży w pierwszej edycji prestiżowego konkursu Polish National Sales Award.
O DISCOVERY NETWORKS CEEMEA
Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA) jest częścią Discovery Communications, największego nadawcy programów dokumentalnych na świecie (NASDAQ: DISCA,DISCB, DISCK). Discovery Networks CEEMEA umożliwia ludziom badanie świata i zaspokajanie ciekawości za pośrednictwem 9 kanałów, z których największe to Discovery Channel, Discovery Channel HD, TLC, ID, Animal Planet i Discovery Science, a także poprzez wiodące produkty i usługi konsumenckie i edukacyjne. Discovery Networks CEEMEA nadaje w 16 językach, w 105 krajach na trzech kontynentach, docierając do 130 milionów widzów.