Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-12-06

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bożonarodzeniowa kampania Cukru Królewskiego

Rusza świąteczna kampania Cukru Królewskiego promująca innowacyjne produkty przeznaczone do wypieków, usprawniające pracę w kuchni. Działania reklamowe obejmą telewizję, prasę konsumencką i branżową.

W portfolio marki Cukier Królewski znajdują się jedyne na polskim rynku produkty, które dzięki wygodnym opakowaniom ułatwiają pracę amatorom kulinarnych przygód i pozwalają ograniczyć konieczność używania wielu sprzętów kuchennych. Celem kampanii jest przedstawienie zalet korzystania z cukru pudru w młynku, cukru drobnego białego i trzcinowego w kartonie z zakrętką oraz idealnego do dekoracji świątecznych wypieków - cukru perlistego.

Świąteczna kampania Cukru Królewskiego obejmuje lokowanie produktów w kąciku kulinarnym Dzień Dobry TVN (emisje grudniowe i styczniowe), reklamę i sponsoring w prasie konsumenckiej - „Tina”, Pani Domu”, „Gazeta Wyborcza – Palce Lizać” oraz w prasie branżowej. Działania wsparte będą kampanią PR w prasie i w Internecie.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS