Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-03-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bonnier Business Polska tworzy kompendium wiedzy dla zakładających biznes

Mambiznes.pl – serwis Bonnier Business Polska, poruszający tematy młodego biznesu i start-upów, zyskał nowy logotyp i całkowicie zmienił swój wygląd.

Strona główna serwisu i jego funkcjonalności zostały sprofilowane pod kątem czytelników. Celem  było stworzenie przejrzystego serwisu będącego kompendium wiedzy dla osób myślących o własnym biznesie.

– Chcemy wszystkie treści dotyczące młodego biznesu zgromadzić w jednym miejscu i stworzyć jedyne w Polsce kompleksowe kompendium wiedzy dla osób rozpoczynających przygodę z biznesem i dla tych, którzy szukają inspiracji i impulsu, by do nich dołączyć. Serwis kierujemy zarówno do osób pracujących nad nową aplikacją czy platformą online, jak i młodego przedsiębiorcy chcącego uruchomić własny food truck, restaurację czy pralnię. Wspólnym mianownikiem jest chęć postawienia na swoim i rozpoczęcia przygody z biznesem – mówi Grzegorz Marynowicz, redaktor prowadzący mambiznes.pl.

Mambiznes.pl był pierwszym serwisem w polskim internecie w całości poświęconym tematyce młodego biznesu. Misją portalu jest przyczynianie się do rozwoju przedsiębiorczości poprzez dostarczanie bezpłatnej, fachowej i kompleksowej wiedzy na temat zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej. Użytkownicy mogą odnaleźć treści począwszy od pomysłów na biznes, przez zagadnienia dotyczące tworzenia biznesplanu, aż po procedurę zakładania firmy i samo jej prowadzenie. Osoba odwiedzająca portal może także zdobyć wiedzę o możliwościach finansowania działalności gospodarczej oraz poznać portrety przedsiębiorców, którzy odnieśli sukces w biznesie.

Nowa wersja portalu jest połączeniem szeroko zakrojonej tematyki związanej z zakładaniem i prowadzeniem firmy, skupia treści publikowane dotychczas na serwisach: osobyprawne.pl, twoja-firma.pl, podatek.pl i mambiznes.pl.

– Nowa odsłona mambiznes.pl to element porządkowania internetowego portfela naszej grupy. Za nami w tym roku już wielki relaunch strony Pulsu Biznesu, planujemy także duże przebudowy prnews.pl, największego w kraju serwisu dla branży bankowej, oraz pit.pl i vat.pl, największych serwisów podatkowych w Polsce – tłumaczy Przemysław Barankiewicz, Chief Digital Officer grupy Bonnier Business Polska. 

Nowy mambiznes.pl wyróżnia się przejrzystym i intuicyjnym layoutem. Strona główna serwisu dostosowana jest do potrzeb i zainteresowań użytkowników. W menu głównym znajdziemy sekcje: Własny biznes, Finansowanie, Katalog start-upów, Przydatne informacje i Forum. Poniżej prezentowane są najważniejsze informacje i tematy dnia oraz sekcje tematyczne:  katalog start-upów, historie sukcesu, pomysł na biznes i poradniki. W prawej kolumnie serwisu wyeksponowano informacje o najważniejszych wydarzeniach branżowych oraz Katalog inwestorów.

– Chcieliśmy, by nowy serwis był jeszcze bardziej funkcjonalny dla czytelników – mówi Grzegorz Marynowicz. – Nowy mambiznes.pl ma być odpowiedzią na konkretne potrzeby młodych osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą. Mamy nadzieję, że poprzez ten portal dołożymy swoją cegiełkę do rozwoju polskiej przedsiębiorczości – dodaje.

Najważniejsze sekcje serwisu mambiznes.pl

Wiadomości: najważniejsze informacje przydatne młodym przedsiębiorcom.

Sekcja Finansowanie: kompendium wiedzy na temat wszystkich możliwych form zdobycia kapitału na własny biznes. Od funduszy UE, przez dotacje z urzędu pracy, aż po pożyczki, crowdfunding czy szukanie inwestora.

Baza inwestorów – jedyne miejsce w polskim internecie, gdzie zebrano wszystkie najważniejsze fundusze inwestujące w firmy na wczesnym etapie rozwoju. Każdy wpis zawiera profil danego podmiotu wraz z obszarem zainteresowań, branżą, środkami inwestowanymi w pojedynczy projekt. 

Katalog start-upów – zestawienie już istniejących biznesów, z możliwością dodawania nowych projektów przez użytkowników. Każdy wpis zawiera informacje o pomysłodawcach, grupie docelowej projektu, modelu biznesowym, konkurencji, finansowaniu i celach.

Pomysł na biznes – zestawienie przedstawiające niecodzienne pomysły na biznes i przedsiębiorców, którzy znaleźli swoją niszę, powołując do życia oryginalne biznesy.

Historie sukcesu – inspirujące historie ludzi sukcesu.

Narzędzia – kalkulatory, druki i formularze do pobrania, niezbędne każdemu prowadzącemu własny biznes.

Wydarzenia – baza, która w jednym miejscu gromadzi najważniejsze wydarzenia, warsztaty, konkursy dla młodego biznesu i start-upów.

Poradniki – treści dotyczące marketingu, zarządzania, sprzedaży i podatków.

Cykl „Start-upy na dywaniku” – projekt, w ramach którego  eksperci oceniać będą wybrane start-upy. Opinie praktyków, przedstawicieli funduszy VC będą bezcenne dla początkujących przedsiębiorców.

Serwis mambiznes.pl skierowany jest do osób zakładających start-upy i stawiających swoje pierwsze kroki w świecie biznesu.  Osobom już prowadzącym swoją działalność gospodarczą Bonnier Business Polska dedykuje serwis Bankier.pl, gdzie znajdą kluczowe informacje na temat prowadzenia firmy i jej rozwoju. Dla wymagających i doświadczonych przedsiębiorców, którzy doceniają potęgę informacji w biznesie zadedykowana jest sekcja Puls Firmy na stronach Pulsu Biznesu. 


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS