Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-03-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bo gdzie Poczta, tam Bank Pocztowy

W niedzielę, 10 marca br. w telewizji wystartowała emisja spotu reklamującego Kredyt Raz Dwa w nowej kampanii Banku Pocztowego.

„Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc, weźmiesz kredyt na nieoczekiwane wydatki”, brzmi motyw przewodni nowej reklamy telewizyjnej Banku Pocztowego. – W naszej kreacji chcemy pokazać przede wszystkim dostępność kredytu, dzięki któremu sfinansujemy mniejsze i większe wydatki. Dlatego podkreślamy, że jesteśmy wszędzie tam, gdzie Poczta – nawet w najmniejszych miejscowościach – mówi Ewelina Sadowska-Pilc, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pocztowego.

Wybrany sposób komunikacji marketingowej charakteryzuje się energią i humorem, wynikającymi z przyjętej konwencji spotu.

Reklama Kredytu Raz Dwa jest drugą odsłoną zapoczątkowanej w lutym telewizyjnej kampanii reklamowej Banku Pocztowego. Wcześniej w telewizji zobaczyć można było reklamę Pocztowego Konta Standard – podobnie jak kredyt Banku Pocztowego dostępnego „Nawet tam, gdzie diabeł mówi dobranoc”. Jest to druga z trzech odsłon kampanii.

Kampania telewizyjna Kredytu Raz Dwa potrwa do 28 marca br. Spot można obejrzeć we wszystkich głównych stacjach (Grupa TVP, Grupa Polsat, Grupa TVN).

Poza spotami w telewizji, w placówkach Poczty Polskiej pojawią się plakaty reklamujące kredyt. Minimalny okres trwania kredytu to 6 miesięcy, natomiast maksymalny to aż do 150 miesięcy, maksymalna wysokość kredytu wynosi do 150 tys. zł.

Reklamę przygotowała agencja Arip Next, spoty wyreżyserował Ryszard Brylski, a produkcję zorganizowało studio Film Produkcja. Media zakupił dom mediowy Effective Media.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS