Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-09-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bankier.pl sprawdza, gdzie internauci kupują samochodowe OC

Samochodowe OC to coroczny obowiązkowy wydatek posiadaczy pojazdów. Po ofertę którego ubezpieczyciela najczęściej sięgają kierowcy? Czy poleciliby wybrane przez siebie towarzystwo znajomym? Między innymi o to będzie pytał portal Bankier.pl w organizowanym przez siebie internetowym badaniu. Na tych, którzy wypełnią ankietę czekają atrakcyjne nagrody.

Jednym z obowiązkowych produktów ubezpieczeniowych jest tzw. komunikacyjne OC. Jak mówi ustawa o działalności ubezpieczeniowej – każdy kto posiada pojazd podlegający rejestracji, musi wykupić polisę OC. Portal Bankier.pl sprawdza, do którego towarzystwa ubezpieczeń kierowcy najczęściej kierują swoje kroki, by dopełnić ustawowego obowiązku.

W gronie polis, jakie przeciętny Polak najczęściej posiada w kieszeni wciąż prym wiedzie obowiązkowe komunikacyjne OC. Chcemy zbadać, co prócz ceny przesądza o wyborze produktu konkretnej marki  i po którą ofertę nasi czytelnicy sięgają najczęściej – mówi Malwina Wrotniak, analityk Bankier.pl.

Między 12 a 30.09.2012 posiadacze samochodów mogą wziąć udział w internetowym badaniu przygotowanym przez portal Bankier.pl. Celem jest zbadanie opinii kierowców
o rynkowej ofercie OC. Pytania dotyczą m.in. ostatnio wybranego towarzystwa, zadowolenia z ceny produktu i przebiegu procesu zakupu. Internauci zostaną też zapytani o to, czy poleciliby wybranego przez siebie ubezpieczyciela znajomym.

Głosy oddane w ankiecie posłużą do wskazania najczęściej wybieranego przez czytelników Bankier.pl ubezpieczyciela OC komunikacyjnego. Zwycięzca zostanie uhonorowany
16 października br. w trakcie gali Polish Insurance Awards 2012.

Użytkownicy, którzy odpowiedzą na wszystkie pytania zawarte w ankiecie, mają szansę na wygranie nagród. W puli znalazł się m. in. czytnik E-booków Sony PRS-T1BC, dysk zewnętrzny Samsung S2 1TB i książki.

Akcję wspierają serwisy otomoto.pl oraz mojeauto.pl.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS