Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-03-31

A A A POLEĆ DRUKUJ

Banderas i co kupujemy od gwiazd - w kwietniowym FILMIE

150x110

Zdarza mi się zachwycić reklamą (…) Bo zrealizować kilka czy kilkanaście sekund czegoś inteligentnego i zachwycającego formalnie to jest sztuka – mówi w wywiadzie dla miesięcznika FILM Antonio Banderas. W kwietniowym numerze magazynu – ekskluzywny wywiad z aktorem oraz historia związków świata gwiazd ze światem reklamy.

Ponadto w najnowszym wydaniu magazynu FILM m.in. „Najdoskonalsza blondynka świata” – Catherine Denevue wraca na ekrany, dobry aktor w dobrym filmie – Tomasz Kot zapowiada „Erratum”, dlaczego jesteśmy tacy grzeczni – wywiad z Przemysławem Wojcieszkiem.

Występowanie w reklamach jest bardzo podstępne. Tutaj tak naprawdę nie grasz. Nie masz roli, tylko sprzedajesz swój wizerunek – mówi w wywiadzie dla kwietniowego FILMU Antonio Banderas. Tuż po zakończeniu zdjęć do reklamy dla jednego z polskich banków, gwiazdor opowiada o tym, dlaczego decyduje się na udział w reklamie, jak wygląda jego spełniony amerykański sen i z czym kojarzy mu się Polska. A także o pracy z Pedro Almodovarem i o tym, dlaczego mieszka w Kalifornii, choć tęskni za Europą. Wywiad z Antonio Banderasem – w najnowszym wydaniu FILMU.

FILM prezentuje także historię związków świata gwiazd z reklamą. Pierwsza była… Angielka Lillie Langtry, która w 1882 r. (!) promowała mydło Pears. W reklamach występowały gwiazdy kina niemego, często promując nie tylko produkty, ale i samych siebie. W latach dominacji wielkich studiów filmowych wytwórnie łączyły promocję filmów z udziałem gwiazd w reklamach, a same gwiazdy nie miały wiele do powiedzenia. To wtedy rozpoczęła się jedna z najdłużej trwających kampanii pewnego mydła, które od 1929 r. reklamowało już ponad 400 aktorek. Dzisiaj filmowe gwiazdy chętnie zapuszczają się na „egzotyczne” tereny, by reklamować lokalne towary usługi. Co kupujemy od gwiazd – w kwietniowym numerze magazynu FILM.

W FILMIE również Catherine Denevue – ideał urody i ikona stylu. Jej wielka kariera zaczęła się w 1964 r. filmem „Parasolki z Cherbourga”. We francuskim kinie jest niekwestionowaną królową, symbolem francuskiej elegancji i wyrafinowania. Nie ukrywa swojego wieku. Właśnie wraca na ekrany. 8 kwietnia odbędzie się polska premiera filmu „Potiche. Żona doskonała”, a w kwietniowym numerze FILMU – „Najdoskonalsza blondynka świata”.

8 kwietnia na ekrany kin wchodzi również polski film „Erratum”. W kwietniowym FILMIE rozmowa z Tomaszem Kotem, który za rolę w tym filmie zbiera pochwały od krytyków, którzy suchej nitki nie zostawiają na jego rolach komediowych. Przerzucanie winy na aktorów za kompromitująco złe filmy jest nieuczciwe – mówi m.in. Kot. Podkreśla, ze aktor spędza na planie mnóstwo czasu, starając się liniowo zbudować rolę, a po montażu zostają tylko wyrywki i jakieś nielogiczne sklejki. O wpływie aktora na film i o tym, czym się różni „robienie” filmu w Polsce i w Stanach – Tomasz Kot w wywiadzie na łamach kwietniowego FILMU.

Do kin trafił już natomiast film Przemysława WojcieszkaMade in Poland”. W FILMIE – rozmowa z reżyserem, który polskiej kulturze i polskiemu kinu zarzuca zaściankowość. Kinu dodatkowo pruderię i parodię buntu. Czy stać nas na debatę o stanie polskiego i kina o kulturze naprawdę niezależnej? Wojcieszek podejmuje taką próbę na łamach magazynu FILM.

Ponadto w najnowszym wydaniu magazynu FILM Kevin Spacey zdradza, dlaczego nie zagra w najnowszym Bondzie, Ed Harris opowiada o roli w „Niepokonanych”, polscy dokumentaliści tłumaczą, czym się różni film dokumentalny od reportażu. FILM publikuje ich list otwarty z apelem o zwiększenie roli TVP w produkcji dokumentów.

Nowy numer FILMU jest dostępny również w wersji z płytą DVD – tym razem do wyboru „Kontrakt na zbijanie” z Morganem Freemanem i Johnem Cusackiem lub „Deklaracja” z Michaelem Cainem i Tildą Swinton. Cena magazynu z DVD wynosi 9,99 zł, magazyn bez płyty kosztuje 6,99 zł.

Najciekawsze materiały z magazynu FILM można przeczytać na portalu Onet. Numer wspiera kampania w kanale Kino Polska oraz kampania radiowa na antenie RMF Classic, Eski Rock oraz Złotych Przebojów. FILM będzie promowany także na łamach tygodnika WPROST.

*****

„Film” to najstarszy polski magazyn poświęcony tematyce kina i filmu. Ukazuje się od 1946 r. Od 2007 r. wydawcą „Filmu” jest Media Point Group, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group.

 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS