Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-05-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ambasador Republiki Dzikiej Męskości odwiedzi Polskę

150x110
W dniu dzisiejszym kraj nasz nadwiślański obiegła wiadomość, która poruszyła ludność miast i wsi. Do Polski przybędzie Ambasador Republiki Dzikiej Męskości, Isaiah Mustafa, którego oglądać mogliśmy w licznych propagandach marki Old Spice gdy siedząc na koniu, pachniał jak prawdziwy mężczyzna. Ambasador odwiedzi stolicę Polski, Warszawę, już w dniach 26-28 maja, zaś ostatniego dnia swojego pobytu spotka się z wybrańcami na specjalnej audiencji w Forcie Sokolnickiego, na warszawskim Żoliborzu.

Wizyta jest bezpośrednim następstwem dramatycznych wydarzeń jakie ostatnio miały miejsce w krainie Social Mediami płynącej. Cała Polska ze wstrzymanym oddechem śledziła losy oficjalnego fanpage Old Spice Polska, który został niespodziewanie przejęty przez nowego antybohatera, prezentującego romantyczną i delikatną wizję męskości - Fabio Lanzoni. Fabio – nowa twarz marki Old Spice, sprzeciwiając się dzikości próbuje wpłynąć na męski świat uwalniając w nim nieprzebrane pokłady łagodności i romantyzmu. W tym samym czasie Isaiah Mustafa, Ambasador Republiki Dzikiej Męskości (RDM), nawołuje do walki, aby przywrócić stary dobry porządek. Na profilu Facebook: www.facebook.com/OldSpicePolska, każdy prawdziwy mężczyzna mógł osobiście przyłączyć się do walki z Fabio, za pomocą aplikacji Fight For The Wild. Najznamienitsi wojownicy, którzy stanęli po stronie dzikiej męskości i wykazali się dzielnością w boju, dostąpią nieopisanych zaszczytów. Spotkają Isaiah Mustafę osobiście, a trójka wybranych będzie miała możliwość oprowadzenia Ambasadora po najciekawszych zakątkach naszej stolicy.

Wezwanie Isaiah Mustafy do walki z złowRÓŻbną siłą Fabio, uwiecznione zostało na taśmie cyfrowej i jest dostępne pod poniższym linkiem internetowym: www.youtube.com/watch?v=SwmXY6yTufg

Kampania pod hasłem „Poczuj w sobie dzikość” promuje nową linię produktów Old Spice Wild Collection,
Więcej informacji dostępnych jest na oficjalnym fanpage marki Old Spice na Facebooku: http://www.facebook.com/OldSpicePolska, oraz na kanale Youtube: www.youtube.com/OldSpicePolska

* * *
HISTORIA MARKI
Marka Old Spice, od lat kojarzona przede wszystkim z dobrze rozpoznawalną butelką wody po goleniu ozdobioną wizerunkiem łódki, powstała w 1938 roku w Stanach Zjednoczonych, z inicjatywy firmy Shulton. W pierwszych latach istnienia marki najczęściej kupowanym produktem było powszechne w tamtych czasach mydło. Woda po goleniu szybko stała się równie popularnym kosmetykiem od Old Spice. Z biegiem lat systematycznie poszerzano ofertę o kolejne produkty, co szło w parze z konsekwentną i stylową promocją produktów w prasie. Reklamy Old Spice kierowano do mężczyzn chcących dbać o wygląd i komfort skóry za pomocą produktów dopełniających ich poczucie męskości. Na plakatach i stronach gazet pojawiały się hasła nawiązujące do potrzeb prawdziwego mężczyzny tamtych lat, wzbogacone klasycznymi fotografiami. Z biegiem lat marka Old Spice poszerzyła swoją ofertę m.in. o dezodoranty i antyperspiranty o niezwykłej skuteczności działania oraz kolejne zapachy wód po goleniu. W roku 1990 brand trafił pod skrzydła firmy Procter & Gamble, która czerpiąc z silnego wizerunkowo dorobku marki, kontynuuje jej stabilny i konsekwentny rozwój.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS