Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2018-09-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

Alior Bank promuje Pożyczkę na Piątkę

 

Alior Bank rusza z nową kampanią reklamową promującą Pożyczkę na Piątkę – produkt, którym można swobodnie sterować, czyli dopasowywać go do swoich potrzeb. Motyw awionetki widoczny w spotach reklamowych i na witrynach banku ma podkreślić elastyczność produktu, dzięki której to klient decyduje jak długo chce spłacać pożyczkę i jaką kwotę. Nazwa pożyczki nawiązuje do niskiego oprocentowania – 5%. Sprzedaż Pożyczki na Piątkę wspierać będzie wielokanałowa kampania marketingowa.

 

W poniedziałek 24 września wystartowały reklamy telewizyjne Pożyczki na Piątkę Alior Banku – kampanię w TV zapoczątkował spot przedstawiający lotników, w których role wciela się ojciec wraz z synem, podczas zabawy w łazience. Pralka, której silnik imitował pracę silnika samolotu, zepsuła się i wymaga naprawy – z pomocą w postaci Pożyczki na Piątkę przychodzą doradcy Alior Banku. Pożyczka jest na tyle atrakcyjna, że bohater spotu decyduje się na większą jej kwotę z zamiarem przeznaczenia jej nie tylko na nową pralkę – która nie przerwałaby świetnej zabawy – ale i remont całej łazienki. Spoty 30- i 15-sekundowe emitowane są w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

 

Kampania online wystartowała 19 września br. Składają się na nią działania wizerunkowe w postaci formatów niestandardowych na portalach horyzontalnych, mailingu do użytkowników głównych serwisów pocztowych, działania zasięgowe na platformach społecznościowych, reklamy kontekstowe oraz obecność w porównywarkach finansowych. Reklamy kierują na specjalną podstronę, poświęconą ofercie. Nowa oferta pożyczki jest także widoczna na oklejonych witrynach oddziałów Alior Banku – w placówkach na klientów czekają także związane z kampanią plakaty i ulotki.

 

To pożyczka powinna być dopasowana do mnie, a nie ja do niej - tak mówili klienci podczas przeprowadzonych przez nas badań konsumenckich. W odpowiedzi na tę potrzebę w zupełnie nowym modelu powstała Pożyczka na Piątkę. Oprócz elastyczności, jej atutem jest także niskie oprocentowanie. Te dwie zalety chcieliśmy podkreślić, wykorzystując w kreacjach reklamowych motyw sterowania awionetką – nawiązując do swobodnego sterowania parametrami pożyczki – wyjaśnia Miłosz Horodyski, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR.

 

Przy Pożyczce na Piątkę klient może cieszyć się wyjątkowo niskim oprocentowaniem na poziomie 5%. Sam może także ustalić kwotę i wygodny dla siebie okres spłaty. Maksymalna kwota Pożyczki na Piątkę to 200 tys. zł, a okres kredytowania może wynieść do 10 lat. Dodatkowo klient jest zwolniony z prowizji do kwoty 20 tys. zł, jeśli złoży wniosek przez Internet i do dnia 31 sierpnia br. nie posiadał innych pożyczek lub kredytów konsolidacyjnych w Alior Banku. W ramach oferty istnieje także możliwość skonsolidowania zobowiązań, by płacić jedną dogodną ratę zamiast kilku.

 

Kampania marketingowa została przygotowana przy współpracy z agencją reklamową PZL.

 

Spot reklamowy dostępny jest pod adresem: https://youtu.be/rA5iAiw9Cp8  





Słowa kluczowe:Alior, Alior Bank, kampania

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS