Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-12-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

agoda.com nawiązuje partnerstwo z GlobRes.

150x110
SINGAPUR (14 grudnia 2011) – agoda.com, wiodący portal rezerwacji hotelowych, część notowanej na Nasdaq Priceline group (Nasdaq: PCLN) poinformował dziś o nawiązaniu współpracy z channel managerem i dostawcą systemów CRS GlobRes.

GlobRes z siedzibą w Lucernie oferuje zestaw rozwiązań softwarowych przeznaczonych dla managerów hoteli i pozwalających im na łatwe zarządzanie zasobami, treścią i cenami. Wielojęzyczne narzędzie extranet GlobRes Xpress umożliwia hotelom dokonywanie skonsolidowanych zmian w kilku narzędziach dystrybucji za pośrednictwem jednego interface’u, co pozwala zaoszczędzić wiele czasu i wysiłku.

Dzięki zawarciu współpracy partnerzy GlobRes będą mogli błyskawicznie łączyć się z serwisem agoda.com, który da im dostęp do 3.5 milionowej bazy klientów. agoda.com ze swoimi 37 wersjami językowymi, w tym chińską, japońską, koreańską i tajską, oferuje dostęp do trudno penetrowalnych rynków azjatyckich.

Współpraca między z GlobRes przyniesie też korzyści klientom agoda.com, którzy uzyskają dostęp do szerokiego wachlarza hoteli w całej Europie. Korzystający z usług agoda.com otrzymują punkty bonusowe, które pozwalają im na obniżenie kosztów kolejnych rezerwacji, czyniąc tym samym podróże łatwiej dostępnymi.

Director of Hotels – Global w agoda.com, Errol Cooke, powiedział: “Zawarcie partnerstwa z GlobRes jest naturalnym krokiem dla agoda.com w rozszerzaniu swojej bazy hoteli w Europie i podwyższaniu jakości oferty noclegowej prezentowanej klientom.”

CEO GlobRes Ruedi Keller, stojący za sukcesem firmy od jej początków, stwierdził: „Partnerstwo z agoda.com jest posunięciem strategicznym, mającym na celu zapewnienie naszym hotelom większej liczby rezerwacji za pośrednictwem różnych kanałów. Wierzymy, że współpraca z agoda.com pozwoli GlobRes zwiększyć liczbę rezerwacji poprzez naszą technologię, co przyniesie wymierne korzyści naszym hotelom, a także wzmocni lojalność klientów wobec brandu GlobRes. Z niecierpliwością czekamy na długofalowe i pomyślne partnerstwo z agoda.com.”




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS