Projekt „Reklama dla Firm” autorstwa Agencji Havas Engage Warsaw dla marki Orange został nagrodzony w tegorocznym konkursie Media Trendy. Kampania wspierająca rebranding Telekomunikacji Polskiej SA została nagrodzona w kategorii konkursowej Akcje specjalne i Eventy. Zgłoszony projekt był realizowany wspólnie z domem mediowym MEC.
Projekt „Reklama dla Firm” miał na celu wykazanie klientom wymiernych korzyści wynikających z faktu połączonej w wyniku rebrandingu oferty biznesowej Orange i Telekomunikacji Polskiej. Akcja podzielona była na dwa etapy. W pierwszej odsłonie niestandardowe działania polegały na udostępnieniu pakietów reklamowych obejmujących outdoor, prasę i internet 120 najbardziej lojalnym klientom biznesowym z segmentu MŚP. Akcja została przeprowadzona w maju w 10 największych miastach w Polsce, gdzie na billboardach sygnowanych logo Orange pojawiły się hasła reklamowe i dane kontaktowe lokalnych przedsiębiorców.
Drugi etap projektu miał formę ogólnopolskiego konkursu skierowanego do wszystkich osób prowadzących działalność gospodarczą na terenie Polski niezależnie od tego, z usług którego operatora korzystają. Honorowy patronat nad akcją objęła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, która wspiera inicjatywy przynoszące realne korzyści przedsiębiorcom. Odpowiedziawszy na pytanie „Jak ułatwiasz sobie prowadzenie firmy?”, przedsiębiorcy mieli szansę otrzymania pakietu reklamowego obejmującego kampanię na tablicach zewnętrznych w mieście wybranym przez siebie w momencie rejestracji. Konkurs „Reklama dla Firm” przyciągnął uwagę ponad 15 tysięcy przedsiębiorców. W rezultacie na 1859 nośnikach − bilbordach, w galeriach handlowych i na przystankach w 49 miastach w całej Polsce zawisły reklamy 338 przedsiębiorców.
Akcja spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem, a jej efektem była wyrażana poprawa opinii o Orange jako marce biznesowej, która nie tylko posiada pełną i atrakcyjną ofertę dla firm, ale też ułatwia swoim klientom prowadzenie biznesu.