„Cieszymy się, że mieliśmy okazję współtworzyć ten innowacyjny projekt, który mam nadzieję zapoczątkuje kolejne nowatorskie rozwiązania w kwestii zakupu nowych aut przez Internet. Jest to bowiem wciąż nie wykorzystywany jeszcze kanał sprzedaży samochodów w Polsce ” – komentuje Jędrzej Basiński, dyrektor zarządzający Digital Sunset. „Praca nad serwisem dała nam wiele satysfakcji, bowiem bardzo dobrze czujemy się w projektach dla branży motoryzacyjnej.” – dodaje Basiński.
Celem projektu było wprowadzenie Outlandera 2.4 do sprzedaży internetowej oraz umożliwienie dokonywania rezerwacji wybranego modelu samochodu online. Agencji powierzono zaprojektowanie layoutu graficznego nowego serwisu marki Mitsubishi, a także oprogramowanie platformy rezerwacyjnej i przygotowanie kreacji linii kreatywnych GIF do promocji i komunikacji w mediach elektronicznych. Szczegółowe case study z realizacji można znaleźć na stronie http://www.digitalsunset.pl/case-study/outlander24
Background:
Współpraca agencji interaktywnej Digital Sunset z Mitsubishi Motors Poland (MMC Car Poland) – wyłącznym dystrybutorem samochodów marki Mitsubishi w Polsce, rozpoczęła się w 2009 roku.
W ramach współpracy agencja Digital Sunset jest odpowiedzialna za kompleksową produkcję materiałów promocyjnych i kreacji graficznych zarówno do Internetu (np. komplety kreacji GIF pod AdSense, grafiki reklamowe, mailingi, grafiki landingowe akcji promocyjnych, animacje flashowe). Dodatkowo współpracuje także z dealerami marki Mitsubishi w zakresie przygotowania spersonifikowanych kreacji reklamowych, plakatów, ulotek, folderów, banerów, minisajtów i stron landingowych.
---